سه فیلم جدید جنگ ستارگان برای تولید تایید شدند دیزی ریدلی به حضور کارگردان لوگان بازگشت

جان فاورو و دیو فیلونی

جیمز منگولد روی فرش قرمز فورد و فراری

شرمین عبید چنایی کارگردان برنده 2 جایزه اسکار بهترین مستند کوتاه برای کارگردانی مستند Saving Face و مستند A Girl in the River: The Price of Forgiveness که دو قسمت از سریال خانم است. او اخیرا مارول را نیز کارگردانی کرده است. مسئولیت ساخت این فیلم را بر عهده دارد. استیون نایت، خالق مجموعه Peaky Blinders، به تازگی وظیفه نگارش فیلمنامه این فیلم جنگ ستارگان را بر عهده گرفته است.

لوکاس فیلم از سه فیلم جدید در دنیای جنگ ستارگان رونمایی کرد که دو تای آنها به کارگردانی جیمز منگولد و دیو فیلونی است.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون و در حاشیه مراسم جنگ ستارگان، سه فیلم جدید جنگ ستارگان به نمایش درآمده است. لوکاس فیلم امروز بالاخره از سه فیلم جدید جنگ ستارگان به کارگردانی دیو فیلونی، جیمز منگولد و شرمین عبید چنایی رونمایی کرد. اولین فیلم از رویدادهای آن 15 سال پس از وقایع جنگ ستارگان: ظهور اسکای واکر اتفاق می افتد و ما شاهد بازگشت دیزی ریدلی در نقش ری خواهیم بود که قبلاً در سه گانه دنباله ستاره دیده شده بود. جنگ.

دیو فیلونی، خالق جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون و یکی از سازندگان سریال ماندلوریان، وظیفه کارگردانی فیلم دیگری در دنیای جنگ ستارگان را بر عهده گرفته است که در دوران جمهوری جدید اتفاق می‌افتد. فیلم جنگ ستارگان فیلونی در واقع قرار است بعد از اتفاقات سریال ماندالوریان، سریال کتاب بوبا فت و سریال آهسوکا باشد که پایان این داستان محسوب می شود.

سومین فیلم جنگ ستارگان را جیمز منگولد کارگردان Identity، Walk the Line، 3:10 به Yuma، The Wolverine، Logan و Ford v Ferrari کارگردانی خواهد کرد که اخیرا با Lucasfilm، Indiana Jones و کارگردانی Dial of Destiny همکاری داشته است. منگولد قصد دارد داستان اولین جدی را در فیلم جنگ ستارگان خود روایت کند و این اثر خاص از دنیای جنگ ستارگان، داستانی حماسی در ژانر داستان های کتاب مقدس را روایت خواهد کرد.

بخوانید  اعلام نام صداپیشگان جدید ریک و مورتی در فصل هفتم انیمیشن Rick and Morty
تحریریه مجله بازی یک گیمر