معرفی آخرین ماجراجویی ایندیانا جونز در تریلر جدید فیلم ایندیانا جونز 5

    پوستر رسمی ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت

لوکاس فیلم به همراه تریلر، پوستر رسمی جدید فیلم ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت را نیز با حضور شخصیت های اصلی آن فیلم منتشر کرده است که در زیر مشاهده می کنید:

ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت در تاریخ 30 ژوئن اکران می شود. همچنین جان ویلیامز او بازگشته تا موسیقی متن فیلم جدید ایندیانا جونز را بسازد.

لوکاس تریلر جدیدی از فیلم Indiana Jones and the Dial of Fate منتشر کرده است که تصاویر زیادی از وقایع آن را به نمایش می گذارد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و در حاشیه مراسم جنگ ستارگان، تریلر جدید ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت منتشر شده است. لوکاس فیلم امروز تریلر رسمی جدیدی از ایندیانا جونز 5 منتشر کرد که در آن شاهد تصاویر بیشتری از آخرین ماجراجویی ایندیانا جونز و رابطه او با دختر خوانده اش هلنا هستیم که در تلاش است راه ایندیانا جونز را دنبال کند. علاوه بر این، در تریلر جدید که در زیر مشاهده می کنید، تصاویر بیشتری از شخصیت شیطانی و منفی Mads Mikkelsen به نمایش گذاشته شده است:

دانلود از آپارات

هریسون فورد مثل ایندیانا جونز، پل فیبی والر به عنوان هلنا، دختر خوانده ایندیانا جونز، مادز میکلسن، آنتونیو باندراس، توماس کرچمن، بوید هالبروک، شانتی رنه ویلسون و توبی جونزاز جمله بازیگران فیلم ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت هستند و به ایفای نقش پرداخته اند. جیمز منگولد او با سابقه کارگردانی آثاری مانند Walk the Line، Logan و Ford v Ferrari، کارگردانی ایندیانا جونز 5 را بر عهده دارد که در واقع جایگزین آن شده است. استیون اسپیلبرگ او پیش از این 4 قسمت قبلی فیلم ایندیانا جونز را کارگردانی کرده بود.

بخوانید  توسعه دهنده Resident Evil در حال کار بر روی یک بازی جدید است