بستنی ترشی؛ چیزهای عجیبی که “احتمالا سرطان زا هستند”.


برای گروه “2B”، وجود شواهد محدودی از سرطان زایی در انسان و شواهد کافی از سرطان زایی در حیوانات آزمایشگاهی ضروری است. ناگفته نماند که حتی اگر شواهد مستقیمی مبنی بر سرطان زا بودن این چیزها در انسان وجود نداشته باشد، یا اگر شواهد قوی دال بر وجود مکانیسم سرطان زایی آنها در انسان وجود داشته باشد، ممکن است در این دسته قرار گیرند.

به عنوان مثال، پس از یک مطالعه دو ساله روی موش‌ها که نشان داد سرطان روده بزرگ در موش‌هایی که آب آشامیدنی حاوی عصاره برگ کاج مصرف می‌کردند، به گروه 2B اضافه شد.

مهمتر از آن، تحقیقات دیگر نشان داده است که برخی از مواد شیمیایی موجود در آلوئه ورا به موادی تبدیل می شوند که می توانند به DNA آسیب برسانند. بنابراین، احتمال ایجاد سرطان در روده انسان و موش وجود دارد. بنابراین شواهدی مبنی بر سرطان زایی احتمالی در حیوانات وجود دارد و می توان گفت که از نظر تئوری امکان بروز آن در انسان وجود دارد.

علاوه بر سرخس و سبزیجات ترشی، برخی از مهم ترین چیزهای گروه B شامل قرص های ضد بارداری پروژسترون، میدان های مغناطیسی فرکانس رادیویی و نفتالین است.

علاوه بر این، این لیست شامل تعدادی ترکیبات گیاهی مانند عصاره کاوا است که قرن ها به عنوان یک نوشیدنی نیروبخش در جزایر جنوبی اقیانوس آرام استفاده می شود و همچنین عصاره جینکو بیلوبا و پودر ریشه خوک طلایی که به عنوان گیاهی به فروش می رسد. داروها.

در نهایت، تعدادی از حرفه ها و فعالیت ها نیز به گروه 2B تعلق دارند. سازمان بهداشت جهانی علاوه بر نجاری و نجاری و کار با قیر، صنایع خشکشویی و نساجی را نیز به عنوان سرطان زای بالقوه برای انسان طبقه بندی می کند.

بخوانید  Hades 2 est déjà une suite passionnante avec des changements confiants
تحریریه مجله بازی یک گیمر