این حالت خلاقانه Fortnite به اندازه حالت های خود Epic محبوب است – و بزرگتر از بازی ای است که از آن الهام گرفته است.


Fortnite به طور کلی قبل از هر چیز یک بازی بتل رویال در نظر گرفته می شود، اما ورود اخیر Unreal Editor Fortnite (UEFN) یا “Creative 2.0” به طرفداران، موجی از حالت ها و تجربیات بازی جدید را به وجود آورده است که می تواند نشان دهنده آینده باشد. . این بازی کمتر شبیه PUBG است تا Roblox. Only Up Fortnite اولین پروژه خلاقانه از کاربری به نام ارتش است. بر اساس فقط بالایک بازی مستقل که در ماه می امسال بر روی Steam منتشر شد، پلتفرمر سوم شخص از بازیکنان می‌خواهد از یک مسیر پیچیده و عمودی با موانع بالا بروند، جایی که میان‌برهای خطرناک فراوانند و سقوط اغلب به معنای شروع از صفر است.

در حالی که Only Up در حال حاضر از بیش از 7000 نقد “بیشتر مثبت” در Steam برخوردار است و در بین برخی از استریمرهای محبوب به موفقیت فزاینده ای تبدیل شده است، تعداد بازیکنان همزمان نشان می دهد که نسخه Fortnite در حال حاضر بسیار محبوب تر است. در زمان نگارش، بازی مستقل اصلی حدود 8600 بازیکن همزمان دارد. نسخه اواسط چهارشنبه Fortnite دارای بیش از 100000 بازیکن همزمان با توجه به تعداد درون بازی است که Epic اخیراً به منوی Creative اضافه کرده است.

این تعداد فقط از الهام آن فراتر نمی رود. همچنین برنده می شود و در برخی موارد از حالت های خود Epic نیز پیشی می گیرد. پارتی رویال، فضای دوستیابی غیر رزمی که در آن بازیکنان تمایل دارند احساسات و اسکین های کمیاب را به نمایش بگذارند، در حال حاضر فقط 4500 بازیکن در حال بازی هستند و 9000 بازیکن دیگر در Team Rumble، حالت مورد علاقه گیمرهایی که تحت انواع خاصی از چالش ها قرار می گیرند یا کسانی که به دنبال آن هستند. برای نسخه ای با ریسک پایین تر از PvP معمولی بازی.

بخوانید  پیش‌سفارش‌های Diablo 4 به صورت زنده هستند - نسخه‌های متعدد و جوایز موجود است

بتل رویال رتبه بندی شده در حال حاضر حدود 135000 بازیکن دارد که تنها 30 درصد بیشتر از حالت ایجاد شده توسط کاربر است. در حالت خلاقانه، دومین بازی پرطرفدار بعد از Only Up Fortnite در حال حاضر ۲۶۰۰۰ بازیکن دارد که تنها حدود یک چهارم کل بازی های ویروسی است.

با وجود نام، می‌توانید در Only Up Fortnite نیز رها کنید.  فقط این است که شما نمی خواهید.
با وجود نام، می‌توانید در Only Up Fortnite نیز رها کنید. فقط این است که شما نمی خواهید.

در حال حاضر، بتل رویال کلاسیک و بتل رویال No Build با 380000 و 230000 بازیکن همزمان جذابیت های اصلی به نظر می رسند، اما موفقیت Only Up Fortnite نشان از تغییر احتمالی گارد دارد. تیم سوئینی در مصاحبه ای گفت که Epic قصد ندارد توسعه Battle Royale را متوقف کند مصاحبه اخیر با علی ع، اما بازی هم در حالتی که تقریباً یک شبه آن را به یک حس تبدیل کرد و هم در Creative که می تواند انعطاف پذیرترین پلتفرم برای دهه آینده بازی و در درجه اول در نظر گرفته شود، به تکامل خود ادامه خواهد داد. UEFN گام بزرگی در این زمینه بود، و ما مطمئناً فقط شاهد این بودیم که چگونه موتور محتوای تولید شده توسط کاربر بازنگری شده Fortnite را در دراز مدت تغییر خواهد داد.

در مورد توسعه دهندگان مستقل، آنها نیز باید به این فکر کنند که چگونه با توانایی Fortnite برای تغییر سریع سازگار شوند. یکی از این نمونه ها در وهله اول حالت بتل رویال را به ما نشان داد، زمانی که Epic در سال 2017 تاج و تخت ژانر PUBG را با سرعتی رکوردشکنی غصب کرد، اما در طول سال ها مشکلاتی را نیز برای استودیو ایجاد کرد. در سال 2021، Epic از حالت Imposters رونمایی کرد، یک کپی آشکار در میان ما که برای ماه‌ها در بازی باقی ماند. واکنش عمومی علیه Epic، که به عنوان جالوت دیوید از Innersloth دیده می شود، استودیو را به ارائه یک mea culpa عمومی در قالب همکاری رسمی Among Us با استودیو کوچک مستقل سوق داد. در نهایت افراد متقلب از Fortnite حذف شدند، اگرچه مشخص نیست که آیا این اتفاق به دلیل واکنش عمومی رخ داده است یا اینکه آیا بازخواهد گشت یا خیر.

بخوانید  گروه Embriser قصد دارد 19 بازی را تا پایان سال مالی 2026 منتشر کند

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر