برای مدت محدودی 25% در Xbox Game Pass Ultimate صرفه جویی کنید



Xbox Game Pass Ultimate حتی با قیمت فهرست 17 دلار در ماه ارزش بسیار خوبی ارائه می دهد، اما پیشنهاد فعلی Target برای اشتراک های سه ماهه این سرویس را جذاب تر می کند. تو می توانی اشتراک سه ماهه Xbox Game Pass Ultimate را فقط با 37.49 دلار دریافت کنید.

این یک تخفیف 25٪ از قیمت لیست معمولی 45 دلار است. هیچ صحبتی در مورد اینکه این تبلیغات چه زمانی به پایان می رسد وجود ندارد، بنابراین اگر علاقه مند هستید باید به زودی آن را دریافت کنید.

کد باز کردن قفل شما از طریق ایمیل برای شما ارسال خواهد شد. Target می گوید که کدها “معمولاً در عرض چهار ساعت ارسال می شوند”، اگرچه در تجربه ما اغلب سریعتر از آن است. لازم به ذکر است پس از خرید می توانید اشتراک را به ایمیل دیگری انتقال دهید. بنابراین اگر به دنبال یک هدیه سریع و آسان برای تعطیلات هستید، Game Pass Ultimate گزینه خوبی است. حتی اگر شخصی که آن را برایش می‌خرید قبلاً Game Pass داشته باشد، اشتراک به سادگی جایگزین پرداخت ماهانه او به مدت سه ماه خواهد شد.

همچنین لازم به ذکر است که می توانید تا 36 ماه Xbox Game Pass Ultimate را روی هم قرار دهید. یعنی می توانید 12 عدد از این کدهای سه ماهه را خریداری کرده و وارد کنید. سه ماه پرداخت ماهانه Game Pass 51 دلار هزینه دارد، بنابراین با این روش پیش پرداخت، در مجموع 14 دلار صرفه جویی می کنید. پس انداز فقط با خرید بیشتر بهتر می شود. پرداخت ماهانه معمولاً برای یک سال 204 دلار هزینه دارد، در حالی که چهار مورد از این کدها این قیمت را به 150 دلار کاهش می دهند. این یک معامله بسیار خوب است. از طرف دیگر، Target می فروشد اشتراک 1 ماهه 12.74 دلار (17 دلار).

بخوانید  خاموش شدن نسخه بتا MultiVersus در ژوئن، راه اندازی کامل برای اوایل سال 2024 برنامه ریزی شده است

Game Pass Ultimate به شما امکان دسترسی فوری به صدها بازی Xbox و PC را می دهد. هر عنوان شخص اول مایکروسافت در روز اول به سرویس اضافه می شود، از جمله بازی پرچمدار امسال ایکس باکس، Starfield. بازی های جدید هر ماه اضافه می شوند (و حذف می شوند). نوامبر تعداد زیادی بازی قابل توجه از جمله Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name، Persona 5 Tactica و Wild Hearts را وارد این سرویس کرد. برای دیدن عناوین قابل توجه بیشتری که می توانید با اشتراک بازی کنید، باید لیست ما از بهترین بازی های Xbox Game Pass را بررسی کنید.

سطح نهایی Game Pass دارای امتیازات خوب دیگری نیز می باشد. Game Pass Core که دسترسی به چند نفره آنلاین را فراهم می کند و PC Game Pass در اشتراک ادغام شده اند. شما همچنین EA Play را دریافت می‌کنید، که مزایای عالی مانند آزمایش‌های دسترسی اولیه به بازی‌های جدید EA Sports و کتابخانه بزرگی از بازی‌های اخیر و کلاسیک EA را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، Game Pass Ultimate شامل Xbox Cloud Gaming نیز می شود. بسیاری از بازی‌های موجود در کتابخانه از جریان ابری پشتیبانی می‌کنند، بنابراین می‌توانید بازی‌های خود را در زمانی که نزدیک ایکس‌باکس خود نیستید، روی تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود بازی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر