اولین تصویر از فیلم مایکل جکسون منتشر شد


اولین تصویر از فیلم مایکل منتشر شد که در آن جعفر جکسون در ظاهر مایکل جکسون دیده می شود.

فیلمی بر اساس بیوگرافی مایکل جکسون در حال ساخت و در حال حاضر در آخرین نسخه است اخبار سینما و تلویزیوناولین تصویر از این فیلم منتشر شده است. جعفر جکسون بازیگر نقش مایکل جکسون به تازگی اولین تصویر از فیلم مایکل را به اشتراک گذاشته است که در آن او را در ظاهر سلطان پاپ می بینیم. وی همچنین تایید کرد که فیلمبرداری و تولید فیلم مایکل از فردا به طور رسمی آغاز می شود و اولین عکس از فیلم مایکل جکسون را در زیر مشاهده می کنید:

جعفر جکسون در نقش مایکل جکسون در فیلم مایکل

آنتوان فوکوا، کارگردان آثاری چون Training Day، Tears of the Sun، King Arthur، Olympus Has Fallen، The Equalizer سه گانه، Southpaw، The Magnificent Seven، Infinite، The Guilty و Emancipation کارگردان مایکل است که مایکل جکسون را بر عهده دارد. این فیلم زندگی او را از سن 5 سالگی تا رسیدن به ستاره پاپ دنبال می کند و به نبردهای حقوقی او در پرونده های مدنی و اتهامات کودک آزاری می پردازد.

جکسون در سال 2009 در سن 50 سالگی درگذشت. فیلم جکسون نگاهی عمیق به داستان زندگی او و مسیری که او برای تبدیل شدن به پادشاه پاپ طی کرد خواهد داشت. انتظار می رود این فیلم نمادین ترین بازی های جکسون را به تصویر بکشد و زندگی هنری و شخصی او را به نمایش بگذارد. جان لوگان که پیش از این برای نگارش فیلمنامه فیلم هایی مانند گلادیاتور، هوانورد و هوگو نامزد دریافت سه جایزه اسکار شده است و همچنین خالق سریال پنی ترسناک است، مسئولیت نگارش فیلمنامه زندگینامه مایکل جکسون را بر عهده دارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر