فیلم و سریال بهمن 1402


در این مقاله قصد داریم تعدادی از شاخص ترین فیلم ها و سریال هایی را که در بهمن ماه ۱۴۰۲ به دست ما می رسد و می توانید در همان روز مشاهده کنید، معرفی کنیم.

در بهمن فیلم و سریال بسیار جذابی داریم. از فراری مایکل مان و انیمیشن آرزو گرفته تا فصل اول سریال جدید آقای و خانم اسمیت و نیکول کیدمن. البته یک سری فیلم و سریال جذاب دیگر در بهمن ماه داریم که در این ویدیو با هم مرور می کنیم. پس بهتر است بدون معطلی به آنجا بروید و با آثار بهمن ماه آشنا شوید. ما کاری به فیلم های سینمایی نداریم و فقط فیلم های باکیفیت در این ماه اکران می شوند. و سپس در این ویدیو فقط سریال و فیلم و انیمه ارائه می شود که تاریخ پخش آن تا کنون قطعی شده است.

برای حمایت از کانال فیلمازی این ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید


فیلم های بهمن:

انزو فراری و همسرش در فیلم فراری

فیلم فرار

فیلم فراری

تاریخ پخش: 3 فوریه

بیایید بهمن را با طوفان شروع کنیم. با فیلم فراری جدیدترین اثر هیجان انگیز مایکل مان. چرا جذاب؟ اول از همه، بر اساس CV مایکل مان؛ دوم، با تشکر از بازیگرانی مانند آدام درایور و پنه لوپه کروز. و سپس به دلیل داستان انزو فراری; همان شخصی که برند خودروسازی فراری را تأسیس کرد. منتقدانی که به این اثر نگاه کردند واقعا آن را دوست داشتند و از آن راضی بودند. داستان در تابستان 1957 اتفاق می افتد، زمانی که انزو فراری، راننده سابق مسابقات اتومبیل رانی، در بحران بزرگی قرار دارد. ورشکستگی تجارتی را که انزو و همسرش 10 سال پیش از ابتدا ساخته بودند، تهدید می کند. از طرفی زندگی زناشویی این زوج در وضعیت بسیار بدی قرار دارد. چون پسری را از دست دادند و فهمیدند در راه فرزند دیگری دارند. به همین دلیل است که تصمیم می گیرند روی یک مسابقه بسیار مهم شرط بندی کنند تا ببینند آیا همه چیز را از دست می دهند یا زندگی هر آنچه را که مدیون هستند به آنها می دهد.


آکوامن در فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده

فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده

فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده

تاریخ پخش: 3 فوریه

دقیقا همزمان با فراری، کیفیت خوب فیلم Aquaman and the Lost Kingdom را نیز منتشر کرد. فیلمی که با وجود امتیاز نسبتاً خوبش در IMDB و تحسین تماشاگران، اکثر منتقدان به آن گوجه فرنگی گندیده دادند و از آن راضی نبودند. The Lost Kingdom داستان را با محوریت شخصیت Black Manta پیش می برد. کسی که در قسمت قبلی نتوانست آکوامن را شکست دهد و همچنان می خواهد انتقام مرگ پدرش را از آرتور کری بگیرد. آکوامن برای شکست دادن دشمنش به برادرش که در قسمت قبلی او را زندانی کرده بود روی می آورد. زیرا بلک مانتا این بار می خواهد با استفاده از نیزه سیاه سه شاخه نیروی بسیار بسیار قدیمی و شیطانی را آزاد کند. به طور خلاصه، بسیاری از طرفداران آن را دیدند و آن را پسندیدند. شاید شما آن را ببینید و آن را دوست داشته باشید.


آشا توسط گروهی از حباب های زیبا در آرزوی دیزنی احاطه شده است

فیلم آرزو

بخوانید  حتی افراد بیشتری هم اکنون می توانند تعمیرات Switch Joy-Con را رایگان دریافت کنند

فیلم آرزو

تاریخ پخش: 3 فوریه

علاوه بر این 2 فیلم قبلی، انیمیشن Wish نیز در همان روز در دسترس خواهد بود. این انیمیشن که آخرین اثر استودیو دیزنی محسوب می شود حول محور دختر جوانی به نام آشا می چرخد. این دختر ایده آل گرا آرزو می کند که ای کاش یک ستاره داشت. این آرزو به قدری از دل بیرون آمد که نیروهای کیهانی به آن اجابت کردند و ستاره ای ناخوشایند به سراغش آمد. اما این ستاره که اسمش هم “ستاره” است به او می گوید وقتی می خواهد آرزویی کند باید مستقیمتر صحبت کند تا نتیجه اشتباهی نگیرد. به همین دلیل شعار این انیمیشن این است: “مراقب آرزوهایت باش”. آشا و استار اکنون باید با پادشاه کشورشان به نام “مگنیفیکو” مبارزه کنند تا جامعه خود را نجات دهند و ثابت کنند که وقتی اراده یک انسان شجاع با قدرت ستارگان ترکیب شود، معجزه می تواند اتفاق بیفتد.


تیموتی شالامه در نقش ویلی ونکای جوان در فیلم ونکا

فیلم ونکا

فیلم ونکا

تاریخ پخش: 10 فوریه

به عجیب ترین آیتم این لیست رسیدیم، فیلم ونکا و کیفیت خوبش دهم بهمن اکران می شود. فکر می کنم همه ما تقریباً فکر می کردیم که فیلم خوبی نخواهد بود … اما تأیید نقدهای Rotten Tomatoes و امتیازی که از بینندگان در IMDB و خود Rotten گرفت نشان می دهد که ما اشتباه می کردیم. اگر هم سن و سال من یا بزرگتر هستید، احتمالا فیلم چارلی و کارخانه شکلات سازی را بارها و بارها در تلویزیون دیده اید. این فیلم شخصیت عجیبی به نام ویلی ونکا داشت که حتی عجیب تر از او کارخانه شکلات سازی را اداره می کرد. The Wonka Movie همانطور که از نامش مشخص است، داستان همان شخصیت ویلی ونکا را روایت می کند. چگونه، در سن بسیار کم، او رویای افتتاح یک فروشگاه در شهری را که به شکلات هایش معروف است، در سر می پروراند… پسر جوان فقیری که می فهمد این صنعت توسط کارتلی از شکلات سازان لذیذ اداره می شود.


قاتل سریالی روز شکرگزاری تبر روی شانه دارد

فیلم شکرگزاری

فیلم شکرگزاری

تاریخ پخش: 10 فوریه

بریم سراغ جدیدترین فیلم، شکرگزاری خونین الی راث که ژانری اسلشیر داره. این فیلم نقدهای مثبت بسیاری از منتقدان دریافت کرد و با توجه به امتیازی که Rotten Tomatoes داده بود، مشخص است که هم منتقدان و هم تماشاگران از این فیلم راضی بودند. سازندگان هم از خدا خواستند که قسمت دوم را سریع بسازد. حالا این فیلم درباره چیه؟ پس از پایان جنون جمعه سیاه در تراژدی، یک قاتل مرموز با الهام از روز شکرگزاری کشف می شود تا پلیموث، ماساچوست را به وحشت بیندازد. پلیموث زادگاه این جشنواره معروف است.

قبل از اینکه به سراغ سریال ها برویم، چند فیلم مهم دیگر در بهمن ماه داریم که سریعاً آنها را یادآوری می کنم. انیمیشن مهاجرت و ترسناک Night Swim به تهیه کنندگی جیسون بلوم و جیمز وان در تاریخ 3 فوریه اکران خواهد شد و انیمیشن Orion and the Dark در تاریخ 13 فوریه از نتفلیکس اکران خواهد شد.

بخوانید  گذر شمار بازیکن‌های استارفیلد از ۱۱ میلیون

سریال بهمن:

آستین باتلر در Airbenders

سریال Lords of the Sky

سری Airbenders

تاریخ پخش: 6 فوریه

بیایید بهمن را با سریالی شروع کنیم که خیلی منتظرش بودیم. Airbenders که از Apple TV Plus پخش می شود، در این سریال آستین باتلر در نقش سرگرد گیل کلیون حضور دارد. یکی از مواردی که این سریال را بسیار مهم می کند، حضور تام هنکس و استیون اسپیلبرگ به عنوان تهیه کنندگان اجرایی است. دقیقا همان افرادی که در ساخت سریال Band of Brothers و The Pacific نقش مهمی داشتند. در واقع اربابان آسمان سریال همراه این دو سریال دیگر است. این مجموعه اقدامات 100 امین گروه بمباران نیروی هوایی ایالات متحده در طول جنگ جهانی دوم را نشان می دهد. این یگان به دلیل تلفات و جراحات متعددی که در حین انجام ماموریت های رزمی متحمل شده بود به “صد خونی” نیز معروف بود.


نیکول کیدمن در فضایی رنگارنگ در سریال مهاجران

سریال مهاجران

سریال مهاجران

تاریخ پخش: 6 فوریه

در همین روز سریال جدید نیکول کیدمن با عنوان مهاجران پخش می شود. ماه گذشته ما سریال “Downs Faraway” ساخته نیکول کیدمن را داشتیم. داستان این سریال در زمان های هیجان انگیز سال 2014 می گذرد و شهر هنگ کنگ را نشان می دهد. سریال مهاجران حول محور 3 زن آمریکایی به نام های مارگارت، هیلاری و مرسی می چرخد. زنانی که زندگی‌شان پس از یک فاجعه ناگهانی خانوادگی به هم پیوند خورده است. این سریال آنچه را که برتری تلقی می شود به چالش می کشد و بررسی می کند که وقتی مرز بین قربانی بودن و واقعاً گناهکار بودن محو شود چه اتفاقی می افتد. این مینی سریال 6 قسمتی که ژانر درام نیز دارد بر اساس رمانی از جنیس وای ساخته شده است. OMS Lee کارگردانی The Expatriates را بر عهده داشت.


دونالد گلاور و مایا ارسکین در فیلم آقای و خانم اسمیت

سریال خانم و آقای اسمیت

سریال آقای و خانم آهنگر

تاریخ پخش: 13 فوریه

اکثر ما در کودکی و نوجوانی عاشق فیلم آقا و خانم اسمیت بودیم. فیلمی با اکشن جذاب و صحنه های واقعا دیدنی بین آنجلینا جولی و برد پیت. اما هی… دنیای امروز صنعت فیلم و سریال سازی، دنیای تخریب حافظه است. چون سریال خانم و آقای اسمیت که بر اساس یک فیلم ساخته شده حتی به نسخه اصلی هم نزدیک نیست. آیا امیدوار بودید که بگویم امتیازات و نقدهای منتقدان نشان می دهد که ما اشتباه می کنیم و خیلی زود قضاوت کردیم؟ نه متاسفانه فعلا خبری از این حرف ها نیست… باید مثل بقیه تا 13 بهمن صبر کنیم تا ببینیم چه آرزویی داشتند. این سریال داستان 2 جاسوس را روایت می کند که قرار است در قالب یک زوج به نام های جان و جین اسمیت ظاهر شوند و کارهای جاسوسی خود را انجام دهند. خب میتونستن با اسم دیگه هم همین کارو بکنن…چرا باید اسم این فیلم رو گذاشتن؟


انسل الگورت در یک ماشین یاکوزا در توکیو ویس

سری فساد توکیو

بخوانید  مورگان فریمن به سریال شیرهای تیلور شریدان پیوست

سریال Tokyo Vice

تاریخ پخش: 19 فوریه

فصل دوم سریال Ansel Elgort و Ken Watanabe بعد از تقریبا 2 سال بازگشت. فصل اول این سریال نژادپرستی را به گونه ای دیگر نشان می دهد. Tokyo Corruption یک شخصیت آمریکایی به نام جیک ادلشتاین را نشان می دهد که برای تحصیل به توکیو می آید. جیک تلاش می کند تا در دفتر روزنامه ژاپنی استخدام شود، اما به دلیل آمریکایی بودن او رد می شود. اما در نهایت از پایین ترین سطح شروع به فعالیت در این زمینه می کند. به نوبه خود، یک کارآگاه قدیمی جیک را زیر بال خود می گیرد و او را با دنیای تاریک و خطرناک یاکوزاهای ژاپنی آشنا می کند. در زمانی که شعار این شهر این است: «قتل در توکیو اتفاق نمی‌افتد». فصل اول این سریال فوق العاده با استقبال خوبی از سوی منتقدان مواجه شد و انتظار می رود فصل دوم نیز با همین واکنش مثبت روبرو شود.


دوخت لباس کریستین دیور در سریال The New Look

سری جدید

سریال نگاه جدید

تاریخ پخش: 25 فوریه

از کجا شروع کنیم تا جذابیت سری جدید ظاهر را به شما نشان دهیم؟ بن مندلسون، ژولیت بینوش و میزی ویلیامز از جمله بازیگران آن هستند؟ از سازنده آن، Apple TV Plus کیست؟ از داستان او در مورد کریستین دیور و کوکو شانل؟ این سریال نشان می دهد که چگونه کریستین دیور در طول جنگ جهانی دوم به اوج شهرت و محبوبیت خود رسید و در نتیجه چگونه کوکو شانل قدرت امپراطوری خود را در صنعت مد از دست داد و در رتبه بندی محبوبیت هر چه بیشتر پایین آمد. روز روز این مجموعه نشان می دهد که چگونه دیور خط مد خود را در پاریس ایجاد می کند و به طور غیر رسمی New Look نامیده می شود. همان برندی که امروزه با نام دیور شناخته می شود. این را بدانید که باید در تاریخ 4 بهمن ماه این سریال را تماشا کنید زیرا فصل دوم آن در حال حاضر در حال تصویربرداری است و سازندگان از موفقیت آن مطمئن هستند.

قبل از خداحافظی به چند سریال بسیار مهم دیگر این ماه اشاره می کنم؛ فصل سوم سریال Abbott Elementary از 18 فوریه همزمان با پخش سریال One Day از نتفلیکس که اقتباسی انگلیسی از کتاب و نسخه سینمایی آن است، روز بعد، فصل دوم سریال Halo پخش می شود. . در 19 فوریه و فصل هفتم و آخرین سریال Young Sheldon در 26 فوریه پخش خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر