اولین بازی Life is Strange قرار نبود ادامه پیدا کند


کارگردان بازی Life is Strange اخیرا اعلام کرد که این اثر در ابتدا به صورت تک بازی برنامه ریزی شده بود و هیچ برنامه ای برای ساخت دنباله آن وجود نداشت.

مایکل کخ، کارگردان فیلم Life is Strange در مصاحبه با رسانه جدید GamesRadar در مورد چیزی که در مراحل اولیه خود بود صحبت کرد، برنامه اولیه برای دنیای Life is Strange این فقط یک بازی بود و آنها هیچ برنامه ای برای ساخت دنباله نداشتند. این به دلیل درخواست اسکوئر انیکس، ناشر بازی، بود که دنباله آن ساخته نشود تا زمانی که بازی اول موفقیت زیادی کسب کند.

اسکوئر انیکس می خواست تنها یک بازی Life is Strange ساخته شود و اگر قرار بود این اثر را گسترش دهند، با انتشار بسته های الحاقی این اتفاق رخ می داد. بنابراین مدتی بود که هیچ داستانی برای ادامه وقایع این بازی و اتفاقات پس از پایان آن ننوشته بودند. در نهایت، موفقیت Life is Strange کافی بود تا Square Enix با تولید اپیزودها و اسپین‌آف‌های جدید موافقت کند.

سپس Life is Strange: Before the Storm را به عنوان پیش درآمد، Life is Strange 2، The Awesome Adventures of Captain Spirit و Life is Strange: True Colors دیدیم. استودیوی سرگرمی داناد در حال حاضر برنامه کاری شلوغی دارد. در سال 2023، سازنده Harmony: The Fall of Reverie و Jusant را منتشر کرد و قصد دارد Banishers: Ghosts of New Eden و Lost Records: Bloom & Rage را در سال 2024 منتشر کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  سهام انویدیا با ظهور فناوری ChatGPT افزایش یافت