فیلم‌برداری Stranger Things 5 ​​با انتشار اولین تصویر آغاز می‌شود


نتفلیکس با انتشار تصویری از آغاز فیلمبرداری و تولید فصل پنجم و آخر سریال Stranger Things خبر داد.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونفیلمبرداری و تولید فصل پنجم سریال Stranger Things بالاخره آغاز شد. پس از مدت ها تاخیر به دلیل اعتصاب نویسندگان و بازیگران، نتفلیکس اعلام کرد که فیلمبرداری و تولید Stranger Things 5 ​​از امروز آغاز شده است. نتفلیکس همچنین تصویری از بازیگران و عوامل سریال منتشر کرد که در حال آماده شدن برای شروع تولید فصل آخر سریال محبوب هستند. اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و تنها در توییت منتشر شده می‌توانیم این اطلاعیه را با رنگ قرمز ببینیم و شروع تولید فصل پایانی سریال Stranger Things را بیشتر تایید می‌کند:

تهیه کنندگان و بازیگران برای شروع تولید فصل پنجم و آخر سریال Stranger Things با یکدیگر ملاقات می کنند

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کالب مک لافلین، نوح اسنپ، سینک سیدی، وینونا رایدر، جو کری، مایا هاوک، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، ادواردو فرانکو، لیندا همیلتون و جیمی کمبل باور، آنها از جمله بازیگران حاضر در فصل پنجم سریال Stranger Things هستند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مانند چهار فصل قبل، برادران دافر برای کارگردانی Stranger Things 5 ​​بازگشته اند.

فصل پنجم Stranger Things که دارای هشت قسمت خواهد بود، قرار است در اواخر سال 2024 یا اوایل سال 2025 در نتفلیکس پخش شود، اما اعتصاب نویسندگان و بازیگران می تواند انتظار را بیشتر کند. قسمت اول Stranger Things 5 ​​The Crawl نام خواهد داشت و برادران دافر وظیفه کارگردانی این قسمت از فصل پایانی این سریال را بر عهده دارند. دن تراختنبرگ، کارگردان فیلم هایی چون Ten Cloverfield Lane و Prey نیز کارگردانی قسمتی از این مجموعه را بر عهده خواهد داشت.

بخوانید  تمایل کارگردان Star Wars Jedi: Survivor برای ساخت قسمت سوم این بازی
تحریریه مجله بازی یک گیمر