انیمه MMORPG Blue Protocol در سال 2023 منتشر خواهد شد

در فرم کلاسیک MMORPG، بازی دارای ماموریت‌های آنلاین عظیم، نبردهای رئیس، و حمله‌هایی است که بازیکنان با هم انجام می‌دهند. بازیکنان می‌توانند سیاهچال‌ها، حمله‌ها یا مأموریت‌های انفرادی را انجام دهند، یا می‌توانند به صورت تصادفی وارد مسابقه شوند یا از فهرستی از گروه‌های Brecruiting انتخاب کنند. پروتکل آبی همچنین تیم هایی به سبک صنفی را ارائه می دهد که بازیکنان می توانند در طولانی مدت به آنها بپیوندند تا به بازی با هم ادامه دهند.

نسخه ژاپنی Blue Protocol بتای نهایی خود را در ژانویه و قبل از عرضه آنلاین در بهار 2023 خواهد داشت. تأیید شده است که این بازی در سال 2023 در بازارهای غربی نیز عرضه خواهد شد، اگرچه پنجره انتشار مشخصی هنوز مشخص نیست.

MMO دارای گیم پلی اکشن-مبارزه ای انعطاف پذیر، با پنج کلاس مختلف برای انتخاب بر اساس سلاح هایی است که بازیکن انتخاب می کند. بازیکنان می‌توانند به دلخواه بین کلاس‌ها جابجا شوند که هر کدام ترکیبی از آسیب، درمان یا اثرات عنصری دارند.

Bandai Namco جزئیات بیشتری در مورد انتشار انگلیسی پروتکل آبی MMORPG الهام گرفته از انیمیشن خود اعلام کرده است. این بازی در سال 2023 برای PS5، Xbox Series X|S و PC منتشر خواهد شد و آمازون گیمز برای انتشار وسترن شریک است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Blue Protocol یک MMORPG رایگان است که توسط Bandai Namco Online و Bandai Namco Studios توسعه یافته است. امروز اعلام شد که آمازون گیمز نسخه انگلیسی Blue Protocol را در غرب منتشر خواهد کرد. تریلر جدید ترکیبی از صحنه‌های از پیش رندر شده و گیم‌پلی را نشان می‌دهد که شامل مبارزات با چندین بازیکن می‌شود که با دشمنان رئیس‌مانند روبرو می‌شوند.

بخوانید  بهترین بازی های سرویس زنده 2022