سفر ماریو به پادشاهی قارچ در اولین ویدیوی انیمیشنی ماریو

انیمیشن Super Mario Bros. این فیلم قرار است در تاریخ 7 آوریل 2023 (18 آوریل 1402) در آمریکای شمالی و 28 آوریل 2023 (8 می 1402) در ژاپن اکران شود. انیمیشن Mario توسط استودیوی سرگرمی ایلومینیشن ساخته شده است که بیشتر به خاطر خلق آثار محبوب و پرفروشی مانند انیمیشن Minions و Despicable Me شناخته شده است.

کریس پرت مثل ماریو، آنیا تیلور جوی مثل پرنسس هلو، چارلی دی مثل لوئیجی، جک بلک مانند Bowser، کیگان-مایکل کی مثل تاد، ست روگن مثل خر کونگ، فرد ارمیسن مثل کرانکی کونگ، کوین مایکل ریچاردسون در نقش مکمل سباستین مانیسکالکو به عنوان فورمن اسپایک و چارلز مارتین، از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن The Super Mario Bros نقش صداپیشه را ایفا کردند. فیلم حاضر و صداگذاری شده است.

دانلود از آپارات

آرون هوروث و مایکل جلنیک که قبلاً فیلمنامه Teen Titans GO را کارگردانی و نوشته بود! ساخت انیمیشن ماریو بر اساس فیلمنامه ای توسط To the Movies ساخته شد متیو فوگل با سابقه نگارش فیلمنامه انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part و Minions: The Rise of Gru. Illumination Entertainment با همکاری نینتندو و با نظارت کامل شیگرو میاموتوخالق ماریو انیمیشن ماریو را می سازد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، اولین ویدیوی انیمیشن رسمی برای Super Mario Bros. فیلم منتشر شد. در طول مراسم The Game Awards 2022، یونیورسال و نینتندو اولین ویدیوی انیمیشنی ماریو را منتشر کردند که در آن ماریو و وزغ برای رسیدن به قصر پرنسس هلو داخل یک لوله هستند. ماریو در واقع برای اولین بار به پادشاهی قارچ سفر کرد و شما می توانید این ویدیوی جالب را در زیر مشاهده کنید:

بخوانید  Gonzo Sports Experience Blaseball به پایان می رسد، استودیو کارکنان را اخراج می کند

در The Game Awards 2022، اولین ویدیوی انیمیشن رسمی برای The Super Mario Bros. فیلم منتشر شده توسط یونیورسال.