اعلام تاریخ انتشار بازی Exoprimal; تایید انتشار در Game Pass

کپکام در جریان مراسم صبح امروز خود تاریخ انتشار بازی Exoprimal را اعلام کرد و جزئیات جدیدی از آن ارائه کرد.

همانطور که صبح امروز قبل از رویداد Capcom فاش شد، این شرکت نسخه ی نمایشی جدید بازی Exoprimal را در این رویداد به نمایش گذاشت و تاریخ انتشار آن را اعلام کرد. بر این اساس، Exoprimal باید در 23 جولای 1402 (14 ژوئیه) منتشر شود. بازی های رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان منتشر خواهند شد و از روز انتشار از طریق سرویس گیم پلی در دسترس خواهند بود.

در بازی Exoprimal بازیکنان می توانند با پوشیدن لباس های مخصوص به نام Exosuit با دایناسورها با دیگر بازیکنان مبارزه کنند. هر کدام از این لباس ها مهارت های ویژه و منحصر به فردی برای بازیکنان خواهد داشت. کپکام همچنین تایید کرده است که از 26 تا 28 مارس سال جاری، نسخه بتای عمومی بازی برای تجربه بازیکنان در دسترس خواهد بود.

آخرین جزئیات ارائه شده در بازی Exoprimal رونمایی از سیستم Battle Pass آن به نام Survival Pass بود. بازی Battlepass دارای بازی های رایگان و پولی است. با کسب امتیاز و رسیدن به سطوح بالاتر، بازیکنان می توانند جوایز مختلفی از جمله پوست، لباس و سلاح و چیزهایی مانند شکلک را دریافت کنند. می توانید آخرین تریلر بازی را در یوتیوب تماشا کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  یک آواتار رقابتی: آخرین بازی مبارزه ای Airbender در حال توسعه است