مایکروسافت: قیمت Game Pass پس از خرید اکتیویژن بلیزارد افزایش نخواهد یافت

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

مشترکین Game Pass می توانند در هر زمان پس از یک ماه اشتراک خود را لغو کنند. از آنجایی که بازی‌های Call of Duty تنها یک بار در سال منتشر می‌شوند، تاثیر آن‌ها کوتاه مدت خواهد بود. زیرا بازیکنانی که در عرض چند ماه اشتیاق خود را نسبت به نسخه جدید Call of Duty از دست می دهند، در صورت افزایش قیمت سرویس می توانند اشتراک را قطع کنند. به این ترتیب، هر گونه افزایش قیمت مضر خواهد بود. زیرا باعث افزایش نرخ انصراف مشترکین می شود. “این به شدت با ارزیابی مایکروسافت از اهداف ادغام خود با Activision Blizzard در تضاد است.”

سرباز Call of Duty Modern Warfare 2

سازمان رقابت و بازار بریتانیا (CMA) اخیراً اعلام کرد که طبق نتایج یکی از تحقیقات خود، قیمت اشتراک سرویس‌های بازی را می‌توان به راحتی تغییر داد و مایکروسافت ممکن است انگیزه‌ای برای انجام این کار داشته باشد. Activision مانند Call of Duty. این شغل رو داشته باش علاوه بر این، در پاسخ به این بیانیه جدید CMA، مایکروسافت اعلام کرد که قیمت اشتراک Game Pass در نتیجه ادغام Xbox و Activision Blizzard افزایش نخواهد یافت.

این دقیقاً همان کاری است که مایکروسافت در گذشته با افزودن محتوای جدید به Game Pass انجام داده است. به عنوان مثال، خرید مجموعه ZeniMax که منجر به معرفی محتوای جدید شد، قیمت اشتراک این سرویس را افزایش نداد. با توجه به حساسیت کاربران Game Pass به قیمت اشتراک و افزایش قیمت این سرویس همه کاربران از جمله کسانی که علاقه ای به سری کالاف دیوتی ندارند، این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

بخوانید  پس از پایان Suicide Squad: Kill the Justice League، منتظر محتوای زیادی باشید

این شرکت در ادامه تأثیر این خرید بر توزیع بازی‌های اکتیویژن بلیزارد و بهبود عملکرد بازی‌های ارائه شده در سرویس Game Pass را توضیح داد: «ادغام اکتیویژن و مایکروسافت باعث حذف عناصر حاشیه‌ای می‌شود. زیرا مایکروسافت می تواند این بازی ها را با هزینه مناسب خریداری کند و انگیزه هایی برای توزیع گسترده تر و بهبود خروجی Gamepass داشته باشد. در نهایت، برای افزایش بازده، باید یک گیم پاس با کیفیت بالاتر و قیمت کمتر ارائه دهیم.

مایکروسافت در پاسخ خود گفت: “قیمت اشتراک سرویس Game Pass در نتیجه این ادغام افزایش نخواهد یافت و مطمئناً تا حدی افزایش نخواهد یافت که نتایج قابل توجه انتشار اولیه Activision در Game Skip را جبران کند.” برای کمک به توضیح این موضوع، مایکروسافت خاطرنشان کرد که بازی‌های منتشر شده توسط Bethesda، مانند Fallout، Doom، Dishonored و The Elder Scrolls، قیمت Game Pass را افزایش نداده‌اند.

مایکروسافت اعلام کرده است که پس از تکمیل خرید اکتیویژن بلیزارد، قیمت سرویس اشتراک Game Pass افزایش نخواهد یافت.