احتمالاً یک بازی مرد عنکبوتی چند نفره در دست ساخت است


طبق اطلاعات دریافتی، به نظر می رسد استودیو Insomniac Games در حال کار بر روی یک بازی چند نفره Spider-Man است.

به تازگی تایید شده است که هکرها از یک حمله باج افزار علیه Insomniac Games برای سرقت اطلاعات استودیو و به دست آوردن موارد محرمانه مانند اطلاعات کارمندان و فیلم از بازی در حال توسعه Marvel’s Wolverine استفاده کرده اند.

حال پس از انتشار تصاویر جدیدی از بازی Wolverine مارول در اینترنت، اطلاعاتی در مورد پروژه های اعلام نشده توسعه یافته توسط Insomniac Games نیز فاش شده است. همانطور که اسناد فاش شده نشان می دهد، Insomniac Games دارای سه پروژه اعلام نشده است: Project RCE، Spider-Man 3 و Spider-Verse.

مدتی پیش گزارش شد که استودیو Insomniac Games در حال کار بر روی یک پروژه چند نفره است و Spider-Verse احتمالاً یک پروژه چند نفره مرد عنکبوتی است که در آن می توانید شخصیت عنکبوتی خود را بسازید، لباس ها و قدرت های مورد نظر خود را اضافه کنید. شخصیت خود را، و با بازیکنان، به کشف بازی ادامه دهید.

بازی های استودیو مرد عنکبوتی مارول بازی های بی خوابی آنها یکی از موفق ترین انحصاری های پلی استیشن در سال های اخیر بودند. در حالی که نسخه اول این مجموعه تا می 2022 33 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت، دنباله آن، مرد عنکبوتی مارول، توانست 2.5 میلیون نسخه در 24 ساعت اول انتشار خود بفروشد و رکورد بهترین روز اول را به خود اختصاص دهد. . فروش یک بازی انحصاری پلی استیشن را به نام خود ثبت کنید.

با توجه به این موفقیت‌ها، عرضه سومین نسخه از این سری شگفت‌انگیز نیست، اما با توجه به سرمایه‌گذاری سنگین سونی در بازی‌های چندنفره سرویس‌گرا و آنلاین، این امکان وجود دارد که پروژه Spider-Verse تجربه‌ای متفاوت را به بازیکنان ارائه دهد. پروژه ای که می تواند عالی به نظر برسد و توجه طرفداران را به خود جلب کند.

بخوانید  آمازون و گیم‌شاپ قراردادی را برای اقتباس‌های Warhammer 40000 نهایی کردند

در حال حاضر، ما فقط می دانیم که Insomniac Games در حال کار بر روی Marvel’s Wolverine است که در سال 2024 یا 2025 به طور انحصاری برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر