آخر هفته چه بازی کنیم: سفر به قرون وسطی!

بعد از یک بازی استراتژیک، برای بازی دوم، نوبت به یک بازی نقش آفرینی با عناصر بقا و ساخت و ساز می رسد. Medieval Dynasty در سال 2020 منتشر شد و به لطف حمایت خوب سازندگان آن در استودیو Render Cube، به یک بازی محبوب و محبوب در استیم تبدیل شد.

بازی دارای عناصر نقش آفرینی نیز می باشد و شما می توانید به مرور زمان شخصیت خود را قوی تر کنید و با تعامل با شخصیت های دیگر و انجام کارهایی مانند تشکیل خانواده که به آن اشاره کردیم، شخصیتی را که واقعا در ذهن دارید بسازید. همه اینها در دنیایی اتفاق می افتد که کیفیت بصری خوبی ارائه می دهد. بنابراین، اگر به دنبال بازی ای هستید که بتوانید زندگی مجازی قرون وسطایی را تجربه کنید، Medieval Dynasty انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

لوگوی بازی Knights of Honor II: Sovereign Among the Castles

بازی Knights of Honor II: Sovereign

نبردها واقعاً به خوبی در بازی طراحی شده اند. تا بتوانید این نبردها را به صورت سریع و خودکار به پایان برسانید و شخصاً کنترل نیروها را در دست بگیرید و میدان نبرد را مدیریت کنید. حمله به قلعه های بزرگ دشمنان با استفاده از تجهیزات و نیروهای مختلف، حس نبردهای قرون وسطایی را به خوبی منتقل می کند و از نظر مقیاس، وضعیت خوبی را شاهد هستیم. جلوه های بصری مدرن و به روز بازی نیز به انتقال بهتر حس نبردها کمک می کند.

در نهایت نظرات خود را در مورد بازی های این هفته با یک گیمر و کاربران آن در میان بگذارید.

میدان جنگ در بازی Knights of Honor II: Sovereign

Knights of Honor II: Sovereign ترکیبی از جنبه‌های مختلف یک بازی استراتژیک است، اما همانطور که سازندگان در مقدمه آن اشاره کردند، سعی کرده‌اند این موارد را بدون پیچیدگی‌های رایج برخی از آثار مشابه ارائه کنند تا همه از همه چیز لذت ببرند. تجربه. مدیریت منابع نقشی حیاتی در بازی ایفا می کند و علاوه بر آن جنبه هایی مانند دیپلماسی و ارتش نیز می تواند بازیکنان را موفق کند. شما می توانید ارتش های خود را با تعداد زیادی از نیروها بسازید و اگر می خواهید از نظر نظامی پیشروی کنید، با حمله به مناطق مختلف آنها را فتح کنید.

بخوانید  Tik To: نشت اطلاعات GTA 6 بر روند توسعه تأثیری نخواهد داشت

البته ساخت و ساز در بازی به تجهیزات محدود نمی شود و می توانید ساختمان های مختلفی را نیز بسازید. شاید در ابتدا توانایی ساخت و ساز در این منطقه به یک سرپناه ساده محدود شود، اما به مرور زمان حتی می توانید عمارت های سنگی بزرگ بسازید و زمین خود را داشته باشید. این بازی حتی دارای امکاناتی مانند تشکیل خانواده است. با وجود اینکه Medieval Dynasty ماموریت های خاصی دارد، حتی می توانید نسبت به این چیزها کاملاً بی تفاوت باشید و هر طور که می خواهید در دنیای باز آن پیش بروید و جهان را آن طور که می خواهید بسازید و تغییر دهید.

بازی های ویدیویی دوره های مختلفی از تاریخ را نشان می دهند. از جنگ جهانی دوم و نبردهای مدرن گرفته تا نبردهای تاریخی در قالب بازی های استراتژیک یا سبک های دیگر. در این قسمت از What to Play This Weekend، به قرون وسطی باز می گردیم و دو بازی کمتر شناخته شده را ارائه می دهیم که در آن زمان تنظیم می شوند و می توان از آنها لذت برد. با معرفی بازی ها همراه باشید.

اولین نسخه Knights of Honor در سال 2004 منتشر شد و توسط استودیوی بلک سی ساخته شد. در آن زمان این بازی یکی از آثار باکیفیت استراتژیک بود و جدا از ویژگی های مثبت خود بازی، به دلایلی یعنی پشتیبانی از مود با استقبال خوبی روبرو شد. مدهای زیادی برای این بازی ساخته شده است که حتی برخی از آنها حال و هوای بازی را کاملاً تغییر داده اند.طرفداران این سری برای تجربه نسخه جدید باید سال ها صبر می کردند و شاید به همین دلیل بود که Knights of Honor II: Sovereign نبود. آنچنان که باید شناخته شده باشد و اکثر بازیکنان نسبتا قدیمی با آن آشنا هستند.

بخوانید  تریلر جدید Dragon's Dogma 2 بر معرفی کلاس کماندار جادویی تمرکز دارد.

به طور کلی، Knights of Honor II: Sovereign اثری است که اگر به بازی های استراتژیک علاقه دارید، می تواند شما را برای مدت طولانی سرگرم کند و تنوع خوب تمدن ها عامل مهم دیگری است که ارزش تجربه طولانی مدت بازی را افزایش می دهد.

پوستر و لوگوی بازی Medieval Dynasty

بازی سلسله قرون وسطی

برای اولین بازی، Knights of Honor II: Sovereign را داریم. یک بازی استراتژیک که در اواخر سال 2022 منتشر شد و یک تجربه کلی خوب در این ژانر ارائه می دهد که ترکیب خوبی از ساخت، مبارزه و مدیریت جنبه های مختلف تمدن قرون وسطایی است.

در این قسمت از مقالات آخر هفته چه بازی کنیم، به دو بازی با مضمون قرون وسطایی خواهیم پرداخت.

Medieval Dynasty داستان شخصیتی را روایت می کند که کار خود را در قرون وسطی در اروپا آغاز می کند و ابتدا باید برای زنده ماندن تلاش کند و سپس سعی کند جهان اطراف خود را آنطور که می خواهد بسازد. از جنبه های بقای بازی می توان به توجه به مواردی مانند غذا اشاره کرد و باید با شکار یا یافتن غذاهای مختلف دیگر در دنیای بازی زنده بمانید! یکی دیگر از عناصر مهم بازی ساخت و ساز است. بیش از 100 آیتم از جمله سلاح و سایر تجهیزات را می توان ساخت و شما می توانید با کاوش در دنیای بازی منابع این کار را به دست آورید.

Knights of Honor II: Sovereign را می توان به صورت تک نفره و چند نفره آنلاین بازی کرد. در حالت تک نفره نقشه بزرگی از اروپا را می بینیم که می توان تمدن های مختلف قرون وسطایی را انتخاب کرد و وارد بازی کرد که هر کدام از این تمدن ها ویژگی های خاص خود را دارند و بازی با هر کدام حس متفاوتی را منتقل می کند. در نگاه اول، هنگام ورود به بازی، ممکن است به نظر برسد که با یک تجربه نوبتی روبرو هستید و ظاهر کیس حسی شبیه به کمپین‌های سری Total War دارد. با این حال، Knights of Honor II: Sovereign یک بازی استراتژیک همزمان است و دارای مکانیک های نوبتی نیست. شما و سایر تمدن ها باید روی نقشه با هم همکاری کنید تا به اهداف خود برسید.

بخوانید  ویدیو حالت Arcade Quest بازی Tekken 8 با تمرکز روی آموزش‌ها، شخصی‌سازی و دوست‌یابی

گیم پلی سلسله قرون وسطی و مزرعه

تحریریه مجله بازی یک گیمر