Eiji Aonuma، تهیه کننده The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom، بازی جدید را 20 بار شکست داد و گفت که همیشه چیزهای جدیدی را کشف می کند.
در یک مصاحبه جدید منتشر شده توسط نینتندو (از طریق IGN)، Aonuma گزارش داد که بازی زمانی که مکرر از مسیرهای انحرافی استفاده می کنید سرگرم کننده تر است. Aonuma میخواست بازیکنان را از عجله کردن به سمت پایان منصرف کند، در عوض برای کشف مسیرهای فرعی وقت بگذارد. او گفت: “هنگام تست بازی، گاهی اوقات نیاز به عجله داشتم تا داستان را پاک کنم، اما بعداً که شروع به بیرون رفتن در مسیرهای فرعی کردم، متوجه شدم … این یک بازی کاملاً متفاوت است!”
او اشاره کرد که توانایی های همجوشی کلید این حس کشف است. آئونوما گفت: “حتی با چسباندن چیزها به هم، ترکیبات بسیار متفاوتی وجود دارد که حتی من همه آنها را نمی دانم. حتی روز گذشته هنگام فیلمبرداری ویدیوی نمایشی گیم پلی، چیز جدیدی کشف کردم.”
آئونوما سابقه طولانی با زلدا دارد. او پیش از سرپرستی یا تهیهکنندگی بقیه بازیهای این مجموعه، کارگردانی Ocarina of Time، Majora’s Mask، The Wind Waker و Twilight Princess را بر عهده داشت.
در نقد GameSpot Tears of the Kingdom، منتقد استیو واتس به آن امتیاز 10/10 داد و نوشت: «این افسانه زلدا در بهترین حالتش است، بهترین بخشها و ویژگیها را از کل تاریخ این فرنچایز به عاریت گرفته و چیزی جدید خلق کرده است. از نظر احساسی طنین انداز، فریبنده و بی پایان پاداش.»
میتوانید بررسیهای دیگر را در خلاصه بررسی بررسی کنید، با یک ویدیوی خلاصه داستان آخرین بازی را دنبال کنید و ببینید چقدر طول میکشد تا با راهنمای ما، دنیای باز گسترده را شکست دهید. دنباله Breath of the Wild در 12 می اکران خواهد شد.
محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.