مونیکا بلوچی به مایکل کیتون و جنا اورتگا در Beetlejuice 2 پیوست


مونیکا بلوچی جدیدترین بازیگر زنی است که به این بازیگر پیوست Beetlejuice 2 به کارگردانی تیم برتون و با بازی مایکل کیتون و جنا اورتگا اضافه شد.

به تازگی تاریخ انتشار دنباله Beetlejuice مشخص شده و اکنون طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونبازیگر دیگری نیز به این فیلم اضافه شده است. مونیکا بلوچی، ستاره Malena and The Matrix، پس از قراردادی با برادران وارنر، قرار است در Beetlejuice 2 بازی کند. بلوچی قرار است در این فیلم نقش شخصیت همسر بیتل جویس با بازی مایکل کیتون را بازی کند. زودتر برگشت مایکل کیتون و وینونا رایدر او قرار بود دوباره نقش خود را در Beetlejuice 2 بازی کند.

مایکل کیتون در نقش بیتل جویس در فیلم بیتل جویس

همچنین هالیوود ریپورتر بازگشته است کاترین اوهارا در این فیلم گزارش شده است. علاوه بر بلوچی، جنا اورتگا در نقش لیدیا (دختر وینونا رایدر) و جاستین تروکس در نقشی نامعلوم دیگر بازیگران جدیدی هستند که تاکنون به گروه بیتل جویس 2 اضافه شده اند. تیم برتون، مانند قسمت اول، دنباله Beetlejuice را کارگردانی خواهد کرد. آلفرد گوف و مایلز میلار نسخه نهایی فیلمنامه Beetlejuice 2 را نوشته اند.

مونیکا بلوچی بیشتر به خاطر بازی در فیلم‌های The Matrix Reloaded و The Matrix Revolutions با مالنا و تجربه بازیگری در آثار دیگری مانند Spectre، Bram Stoker’s Dracula، The Apartment، The Passion of the Christ، The Whistleblower و همچنین این فیلم شناخته شده است. آستریکس و اوبلیکس: ماموریت کلئوپاترا. از آثار آینده بلوچی می توان به Mafia Mamma و Ark: The Animated Series اشاره کرد.

فیلم Beetlejuice 2 در تاریخ 6 سپتامبر 2024 (16 سپتامبر 1403) که هفته روز کارگر است به اکران سینماها خواهد رفت. می توان انتظار داشت که فیلمبرداری و تولید این فیلم از روز گذشته در لندن آغاز شده باشد.

بخوانید  فروش پیش از بازی جدید GameFly شامل Marvel's Spider-Man 2 فقط با قیمت 40 دلار است.