کنترلر عالی Victrix Pro BFG یک نسخه Xbox دریافت می کند


یکی از بهترین کنترلرهای حرفه ای بالاخره به ایکس باکس می آید. Victrix نسخه ایکس باکس کنترلر حرفه ای مدولار Pro BFG خود را در اوایل سال آینده منتشر خواهد کرد. مانند موجود نسخه پلی استیشننسخه Xbox Pro BFG دارای طراحی ماژولار و سایر گزینه‌های قابل تنظیم است تا بازیکنان بتوانند طرح‌بندی دکمه‌های مورد علاقه خود را ایجاد کنند و در حین بازی روی کنسول یا رایانه شخصی بین پیکربندی‌های مختلف جابجا شوند.

شرحی ارائه نشده است

نسخه Xbox Pro BFG شامل برچسب‌های استاندارد دکمه‌های کنترل‌کننده Xbox، از جمله دکمه‌های اشتراک‌گذاری، منو و داشبورد Xbox است و در رنگ‌های سفید یا سیاه موجود است. هر دو مدل از ژانویه برای پیش‌سفارش در فروشگاه آنلاین Victrix (و احتمالاً سایر خرده‌فروشان) در دسترس خواهند بود و می‌توانید ثبت‌نام کنید تا هنگام فروش از آنها مطلع شوید. این کنترلر در فوریه 2024 راه اندازی می شود.

Xbox Pro BFG دارای سه ماژول اصلی است، از جمله یک ماژول برگشت پذیر سمت چپ با یک کنترلر و D-pad و دو ماژول سمت راست: یکی با چهار دکمه صورت و کنترلر استاندارد، و دیگری با شش دکمه صورت طراحی شده برای بازی های مبارزه ای. همچنین با چهار چوب شست قابل تعویض با طول های مختلف و با قسمت های مقعر یا محدب، چهار درب کنترلر (که موقعیت هایی را که کنترل کننده ها می توانند به آنها حرکت کنند تغییر می دهند) و سه سبک D-pad ارائه می شود. تمام قطعات به طور منظم در یک کیف حمل سخت ذخیره می شوند.

علاوه بر اجزای ماژولار، Pro BFG دارای حساسیت قابل تنظیم ماشه و چهار دکمه قابل تعویض در عقب است.

بخوانید  نقد و بررسی فیلم طرح خانواده

نسخه ایکس باکس از نظر ویژگی ها اساساً نسخه پلی استیشن را منعکس می کند. ما Pro BFG را یکی از بهترین کنترلرهای حرفه ای در PS5 می دانیم، بنابراین نسخه Xbox قطعا ارزش نگه داشتن در رادار شما را دارد.

می‌توانید در بررسی PlayStation Victirx Pro BFG درباره کنترلر بیشتر بدانید. پلیرهای PS5 و PC نیز می توانند آن را بگیرند نسخه پلی استیشن در آمازون برای 174 دلار یا ویژه Call of Duty Midnight Mask Edition برای 200 دلار همچنین وجود دارد Call of Duty Las Almas Editionاگرچه در زمان نگارش چاپ آن تمام شده است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر