پیوستن کرنان شیپکا به دواین جانسون و کریس ایوانز در فیلم کمدی اکشن جدید آمازون


کرنان شیپکا جدیدترین بازیگری است که پس از توافق با آمازون به فیلم Red One با بازی دواین جانسون و کریس ایوانز اضافه شده است.

آمازون در حال ساخت یک فیلم کمدی اکشن جدید برای ایام تعطیلات سال نو است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر جدیدی به این فیلم اضافه شده است. کرنان شیپکا، بازیگر سریال Chilling Adventures of Sabrina با شبکه آمازون به توافق رسیده و قرار است در فیلم Red One نقش‌آفرینی کند. پیش از این دواین جانسون ملقب به راک و کریس ایوانز برای حضور در این فیلم کمدی اکشن با آمازون قرارداد همکاری امضا کرده بودند.

جیک کاسدان، کارگردان فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle و فیلم Jumanji: The Next Level وظیفه کارگردانی فیلم Red One را بر عهده دارد. در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم Red One در دسترس نیست؛ اما کریس مورگان، نویسنده ۹ قسمت از مجموعه فیلم سریع و خشن وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن کمدی را براساس داستانی از هیرام گارسیا بر عهده خواهد داشت.

کاسدان و جانسون پیش از این در دو قسمت فیلم جومانجی همکاری بسیار موفقی داشتند و این دو فیلم در مجموع بیش از ۱/۷ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند. کرنان شیپکا بیشتر برای بازی در سریال Mad Men و سریال Chilling Adventures of Sabrina شناخته می‌شود و از دیگر آثار او می‌توان به فیلم The Silence، فیلم Let It Snow، سریال Feud، فیلم The Blackcoat’s Daughter و فیلم Carriers اشاره کرد.

از آثار آینده شیپکا می‌توان به سریال The White House Plumbers، فیلم Wildflower و فیلم Totally Killer اشاره کرد و او هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم Sweethearts و فیلم Berlin Nobody حضور دارد. شیپکا همچنین برای بازی در نقش سابرینا اسپلمن در دو قسمت سریال Riverdale بازگشته بود.

بخوانید  معامله سایبر دوشنبه سوئیچ: Metroid Dread فقط 40 دلار است



منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر