پلیس در حال تحقیق در مورد مجسمه 200 پوندی شرک در شهر کوچک ماساچوست ناپدید شد

Shrek در سال 2001 مایک مایرز را به عنوان صدای غول دوست داشتنی، با ادی مورفی در نقش خر همراهش و کامرون دیاز در نقش پرنسس فیونا نشان می دهد. این فیلم چندین دنباله از جمله سری فیلم های Puss in Boots و میم های شگفت انگیز را به همراه داشت. سریال Shrek با Shrek Forever After در سال 2010 به پایان رسید، اما ممکن است روزی یک فیلم Shrek 5 ساخته شود. اخیراً، مورفی گفت که دوست دارد دوباره برای صدای Donkey برگردد، اما امیدوارم در اسپین‌آف Donkey خودش.

سخنگوی پلیس گفت: “این چیزی نیست که بتوان به راحتی جابجا کرد.” نشانه‌های کشش آشکاری وجود دارد که نشان می‌دهد او به میل خود نرفته است. مالک از رفتن او ناراحت است و واقعاً دوست دارد که او برگردد.»

سخنگوی اداره پلیس هتفیلد گفت boston.com این مجسمه در شهر کوچکی با بیش از 3000 نفر “نماد” است. مالک به مقامات گفت که این مجسمه حدود 500 دلار ارزش دارد، اما مالک گفت: “بسیار قیمتی نیست” و پس از دیدن تصویر، باید به توافق برسیم.

اداره پلیس هتفیلد گفت: فیس بوک این مجسمه در جاده کوهستان در شهر ماساچوست غربی گم شده است و مقامات از مردم می خواهند که برای یافتن آن کمک کنند.

اداره پلیس گفت: “اگر اطلاعاتی در مورد محل اختفای فعلی وی دارید، لطفا با خدمات ما تماس بگیرید یا او را در شرایطی که او را پیدا کردید بازگردانید.” مجسمه اژدهایی که او با آن زندگی می کند ناامید و تنها است.

بخوانید  به‌روزرسانی جدید Gran Turismo 7 افزایش بی‌سابقه‌ای در تعداد بازیکنان به همراه داشت

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

جدیدترین محصول دنیای سینمایی شرک، گربه چکمه پوش: آخرین آرزو، در ماه دسامبر منتشر شد. بیش از 340 میلیون دلار در سراسر جهان به دست آورد.

یک مجسمه 200 پوندی از غول شرک از مجموعه فیلم های انیمیشن محبوب Dreamworks در یک شهر کوچک ماساچوست ناپدید شده است و پلیس در حال تحقیق است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر