آپدیت Panko Word Battle | جنگ حدس زدن آنلاین

نبرد کلمه رتبه بندی آنلاین پانکو

قبلا بازی پانکو را در یک گیمر معرفی کرده بودیم. یک بازی جذاب با فضای آنلاین که به بازیکنان مختلف امکان رقابت در بازی های مختلف از طریق چت و چت صوتی را می دهد. سری بازی های پانکو هم از نظر تنوع بازی و هم از نظر بصری دائما به روز می شوند و با توجه به اهمیت خلاقیت و پشتیبانی مستمر توانسته در ماه های اخیر توجه بازیکنان را به خود جلب کند.

در شروع بازی، حروف یکسان برای همه بازیکنان نمایش داده می شود و بازیکنان باید با حدس زدن کلمه، حداکثر امتیاز ممکن را در مدت زمان معین کسب کنند. به عنوان مثال، اگر یک کلمه سه حرفی را حدس بزنید، 5 امتیاز می گیرید، در حالی که اگر یک کلمه 5 حرفی را حدس بزنید، 25 امتیاز خواهید گرفت. در نهایت با توجه به کلمات حدس زده شده، کشتی های بازیکنان روی نقشه گام به گام به گنج نزدیک می شوند. در نهایت بازیکنی که بیشترین امتیاز را داشته باشد با رسیدن به گنج برنده خواهد شد.

در کنار اضافه شدن بازی نبرد کلمه پانکو، با آپدیت جدید شاهد اضافه شدن ویژگی های مختلف به بازی نام خانوادگی پانکو هستیم. حال شاهد حضور سوالات طلایی در بازی نام خانوادگی پنکو هستیم. در این ترتیب با پیشروی در مراحل ملکه، جلاد، استاف، شاعر میرکیوز و آیینه جادو، سوالاتی را مطرح می کنند که پاسخ ندادن به هر یک از این سوالات عواقب جدی از جمله کسر امتیاز را در پی خواهد داشت.

در جدیدترین آپدیت پنکو، بازی جدیدی به نام «Word Battle» اضافه شده است که از جهاتی خلاقانه تر از حدس زدن بازی های موجود در بازار است. برای مثال در نبرد کلمات شاهد رقابت آنلاین بازیکنان در نقش هکرها هستیم. هر بازیکن یک نقش تصادفی دریافت می کند، هر نقش دارای یک ویژگی منحصر به فرد و متمایز کننده نسبت به نقش دیگر است.

بخوانید  پشت سیمز: پروژه RENE! نوزادان و بیشتر!

بازی آنلاین نبرد کلمه پانکو

Panco مجموعه ای از بازی های رقابتی و فشرده را اضافه کرده است، این بار با به روز رسانی “Battle of Words” برای بازیکنان برای رقابت.

از گوگل پلی دانلود کنید | از اپ استور دانلود کنید | از مارکت دانلود کنید | دانلود از مایکت

داستان بازی از اعماق اقیانوس ها آغاز می شود که در آن گنجی فراموش شده در دریای کارائیب وجود دارد که توسط ارواح شیطانی نفرین شده است. حالا هر یک از بازیکنان در نقش دزدان دریایی باید سعی کنند کلمات مخفی را پیدا کنند و با استفاده از قطب نما جادویی در رقابتی تنگاتنگ با یکدیگر به گنج برسند.

Panco همچنین قابلیت ماموریت و مدال را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است. با انجام ماموریت های مختلف می توانید پن کوین هایی دریافت کنید که می توانید در فروشگاه خرج کنید. از طرفی ایجاد مدال یکی دیگر از ویژگی های اضافه شده به پانکو است. با این ویژگی اگر نقش های خود را در بازی های مختلف به درستی ایفا کنید. شما جزو برندگان مدال در برنامه خواهید بود.

از جمله نقش‌های بازی می‌توان به سالازار، فرماندار نیروی دریایی با توانایی حدس زدن حروف اول کلمات یا کاپیتان اسپایرو، دریای کارائیب با قابلیت استفاده از قطب‌نمای جادویی برای ساخت کلمه اشاره کرد. اینها تنها دو نقش از 12 نقش فعلی در بازی “نبرد کلمات” هستند.

علاوه بر حدس زدن کلمه، می توان از راهنما و کارکرد هر نقش برای کاربران استفاده کرد تا در رقابت با بازیکنان دیگر از آنها عقب نمانند.

بخوانید  پخش یک ویدیوی گیم پلی جدید از بسته الحاقی Dead Cells Return to Castlevania