ویدیوی جدید Boy Kills World اتفاقات خشن و هیجان انگیز فیلم را نشان می دهد

ویدیوی جدید Lionsgate Boy Kills World با گیم پلی بیل اسکاشگرد مستقر می شود و شاهد دعوا و صحنه اکشن با اسلحه هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیوی جدیدی از یکی از موردانتظارترین فیلم های اکشن سال منتشر شده است. لاینزگیت ویدیوی جدیدی از فیلم Boy Kills World منتشر کرده است که در آن شاهد نبرد شخصیت Boy با بازی بیل اسکاشگارد با اسلحه برای از بین بردن دشمنان خود هستیم و صحنه اکشن خشن و هیجان انگیزی را تماشا می کنیم. در زیر می توانید این ویدئو را تماشا کنید:

از آپارات دانلود کنید

Boy Kills World درباره پسری ناشنوا به نام Boy است که با کشته شدن خانواده اش به جنگل می گریزد و در آنجا توسط یک معلم مرموز آموزش می بیند. بیل اسکاشگارد، اچ. جون بنجامین، جسیکا روث، یایان روحیان، عیسی مصطفی، اندرو کوی، فامکه جانسن، برت گلمن، شارلتو کوپلی، کوین کوپلند و میشل داکری از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Boy Kills the World به ایفای نقش پرداخته‌اند.

Boy Kills World قرار است در 26 آوریل که جمعه این هفته است اکران شود و این فیلم اکشن توانسته نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کند. موریتز مور در اولین تجربه خود به عنوان کارگردان، Boy Kills World را بر اساس فیلمنامه ای از آرند ریمرز و تایلر برتون کارگردانی کرد. سام ریمی کارگردان سه گانه مرد عنکبوتی به عنوان تهیه کننده در این فیلم اکشن حضور داشت.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بهترین مقاصد ایران برای سفر در فصل بهار