نحوه تبدیل Tyrogue به Hitmontop، Hitmonchan و Hitmonlee در DLC Pokemon Scarlet و Violet


سه پوکمون کلاسیک از نوع مبارزاتی در پوکمون اسکارلت و بنفش به عنوان بخشی از DLC دیسک نیلی بازمی گردند. این پوکمون ها Hitmontop، Hitmonchan و Hitmonlee هستند که هر سه از Tyrogue هستند. شرایط لازم برای تکامل Tyrogue ساده است، اما روش خاصی برای به دست آوردن هر یک از نسخه های مختلف وجود دارد. در اینجا نحوه تکامل Tyrogue در Pokemon Scarlet and Violet آورده شده است.

تایروگ را کجا بگیریم

تیروگ را می توان در بیوم کانیون، در منطقه جنوب شرقی یافت.
تیروگ را می توان در بیوم کانیون، در منطقه جنوب شرقی یافت.

تیروگ را می توان در مرز شرقی بیوم کانیون، علاوه بر قسمت جنوبی منطقه یافت. Tyrogue یک پوکمون نسبتاً رایج در این منطقه است، بنابراین پیدا کردن آن چندان دشوار نیست.

چگونه تایروگ را به Hitmontop، Hitmonchan و Hitmonlee تبدیل کنیم

Tyrogue به Hitmontop تبدیل می شود اگر آمار حمله و دفاع آن برابر باشد.
Tyrogue به Hitmontop تبدیل می شود اگر آمار حمله و دفاع آن برابر باشد.

Tyrogue بعد از رسیدن به سطح 20 تکامل می‌یابد، که هر تایروگ وحشی در The Indigo Disk بسیار بالاتر از آن خواهد بود. این به این معنی است که آنها به محض اینکه بعد از دستگیر شدن در سطح بالاتری قرار گیرند، تکامل خواهند یافت. در مورد تعیین اینکه آنها به سمت کدام نسخه در حال تکامل هستند، این بر اساس آمار حمله و دفاع است. اگر به خلاصه Tyrogue بروید، می توانید به حرکات و آمار دسترسی داشته باشید، جایی که می توانید اعداد فعلی را ببینید.

اگر آمار حمله و دفاع برابر باشد، Tyrogue به Hitmontop تبدیل می شود. اگر آمار حمله بالاتر باشد، آنها به Hitmonlee و اگر آمار دفاع بالاتر باشد، به Hitmonchan تبدیل می شوند. نگران نباشید اگر آمار Tyrogue در جایی که شما می خواهید نیست. می توانید از Muscle Feather برای افزایش آمار حمله و Defence Feather برای افزایش آمار دفاعی استفاده کنید. این آیتم ها را می توان به عنوان Sparkling Points در جهان باز یافت و برای تکمیل Tera Raids پاداش دریافت کرد.

بخوانید  با Samsung Good Lock و نحوه استفاده از آن آشنا شوید

تحریریه مجله بازی یک گیمر