نتفلیکس پوسترهای جدیدی از شخصیت های آکادمی Umbrella را منتشر کرد که تاریخ انتشار فصل 4 را فاش می کند


نتفلیکس مجموعه‌ای از پوسترهای شخصیتی جدید منتشر کرده است که فصل چهارم و آخر سریال Umbrella Academy را نشان می‌دهد. طرفداران این مجموعه می‌توانند در ۸ آگوست ۲۰۲۴ شاهد تلاش دوباره خانواده ناکارآمد سوپر خانواده مورد علاقه‌شان برای نجات دنیا باشند.

تصاویر خیلی از طرح را نشان نمی دهند. اما طرفداران این سریال به سرعت متوجه خواهند شد که هر یک از اعضای خانواده، از جمله این نسخه از بن، همگی لباس خانوادگی خود را در سمت چپ تصویر به تن دارند. در عین حال، سمت راست نشان می دهد که هر شخصیت از ابتدای فصل اول تا چه حد پیشرفت کرده است.

بیایید امیدوار باشیم که این بار در نجات جهان موفق شوند.
بیایید امیدوار باشیم که این بار در نجات جهان موفق شوند.

آلبوم عکس

فصل 3 The Umbrella Academy در ابتدا در سال 2022 پخش شد. این فصل با سفر خانواده به دنیای دیگری به پایان رسید زیرا جهانی که همه آنها در آن بودند مستقیماً به دلیل اعمالشان در حال مرگ بود. وقتی آنها به انتهای دیگر رسیدند، به شدت پیشنهاد شد که پدرشان بد بزرگ فصل آخر خواهد بود. برای کسانی که نمی دانند، آکادمی چتر بر اساس یک کتاب کمیک نوشته جرارد وی، که خواننده اصلی My Chemical Romance نیز هست، ساخته شده است.

برای اخبار تلویزیونی بیشتر، مقاله ما را که تریلر اخیر کارتون X-Men را پوشش می دهد و مقاله ما را که جزئیات فیلم جدید جوکر 2 را نشان می دهد که رقص خواکین فینیکس و لیدی گاگا را نشان می دهد، بررسی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  فال‌آوت 4 پژواک‌های گذشته