یکی از محبوب ترین بازی های Steam Deck تنها 12 دلار برای مدت زمان محدود است



یکی از بزرگترین موفقیت‌های غافلگیرکننده سال 2023، ماجراجویی دوبعدی جذاب دیو غواص است. فروش در بازی Green Man Gaming تنها با 12 دلار (کاهش از 20 دلار)، که کمترین قیمتی است که تا به حال برای یک بازی مستقل بسیار محبوب به شمار می رود. این پیشنهاد منحصر به اعضای GMG XP است. این است ثبت نام برنامه پاداش رایگاناما برای باز کردن تخفیف های GMG باید 10 XP به دست آورید که همان خرج کردن یک دلار است.

ترکیب جذاب Dave the Diver از اکتشاف دو بعدی زیر آب، مدیریت فروشگاه و مکانیک های RPG-lite باعث تحسین گسترده، نامزدی جوایز پایان سال متعدد و حتی عروسک مخمل خواب دار رسمی. همچنین یکی از محبوب‌ترین بازی‌های Steam Deck است که بر اساس تعداد دفعات مورد بحث در زیر ردیت رسمی Steam Deck، و این توافق با بازی مرد سبز این فرصت مناسبی است تا ببینیم موضوع چیست. Dave the Diver نیز یکی از انتخاب‌های ما برای بهترین بازی‌های Steam Deck برای بازی در حال حاضر است.

اگر به دنبال بازی‌های رایانه‌ای 2023 محبوب‌تر برای بارگذاری روی Steam Deck خود هستید، فیشینگ سیم Eldritch Dredge نیز در حال حاضر در فروش است. می توانید وارد شوید نسخه استاندارد برای 15.49 دلار (به جای 25 دلار) یا نسخه لوکس برای 21.69 دلار (معمولاً 35 دلار) در Fanatical. این ماجراجویی دریایی تاریک مکمل کاملی برای Dave the Diver است، به طوری که حتی DLC کراس اوور رایگان با موضوع Dredge برای Dave of the Diver نیز وجود دارد. تخفیف Fanatical's Dredge تا 18 فوریه در دسترس است.

برای معاملات بیشتر، خلاصه بهترین تخفیف‌های ما را در نسخه‌های جدید و پیش‌سفارش‌ها در Green Man Gaming بررسی کنید. پیشنهادات عالی زیادی وجود دارد. شما همچنین باید نگاهی به محصول فعلی Fanatical از بسته های بازیاز جمله یک بسته خیریه فوق العاده و کاملا نو بسته رمز و راز (اگر احساس خوش شانسی می کنید). صحبت از بسته نرم افزاری، Humble همچنین ارائه می دهد معامله دیوانه وار در مورد بازی های مبارزه ای Capcom و بازی های آرکید کلاسیک— 20 دلار برای 70 بازی — و یک پیشنهاد جداگانه که برای شما درآمد دارد 25 بازی Mega Man با قیمت 20 دلار.

افشا: هر دو GameSpot و Fanatical متعلق به Fandom هستند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر