میراث سوپرمن: ریچل برازناهان می گوید بازی در نقش لوئیس لین “شگفت انگیز” خواهد بود

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

گان قبلاً در سطح بالایی صحبت کرده بود که به دنبال چه چیزی از بازیگری برای بازی در نقش سوپرمن است. گان گفت: “سوپرمن بعدی باید کسی باشد که تمام انسانیت سوپرمن را داشته باشد، اما در عین حال یک بیگانه نیز باشد.” “این باید کسی باشد که مهربانی و شفقت سوپرمن را داشته باشد و کسی باشد که بخواهی او را در آغوش بگیری.”

میراث سوپرمن یک فیلم پیش درآمد است که طبق داستان قبلی کلارک کنت جوانی را در دوران خبرنگاری دیلی پلنت دنبال می کند. هالیوود ریپورتر. این فیلم در 11 جولای 2025 اکران می شود.

بر اساس گزارش‌ها، ریچل برازناهان بازیگر نقش لوئیس لین در فیلم آینده سوپرمن میراث جیمز گان، نویسنده و کارگردان، نامزد شده است. هیچ اطلاعیه رسمی برای انتخاب بازیگران منتشر نشده است، اما بروسناهان از بازی در نقش گزارشگر هیجان زده است.

برازناهان بیشتر به خاطر بازی در فیلم های House of Cards و The Marvelous Mrs. میزل. گزارش‌ها حاکی از آن است که افراد دیگری که برای لویس لین در میراث سوپرمن رقابت می‌کنند عبارتند از اما مکی (آموزش جنسی)، فیبی داینور (بریجرتون) و سامارا ویوینگ (فریاد ششم).

بروسناهان در ادامه گفت: “هر چیزی را که در اینترنت می خوانید با کمی نمک مصرف کنید. اما این فوق العاده خواهد بود.” چشم انداز. “من با تماشای لوئیس لین بزرگ شدم. این روزنامه نگار فوق العاده با استعداد است دور از یک دختر در مضیقه اگر خودش را نشان دهد، از این فرصت استفاده خواهم کرد.”

بخوانید  Magic: The Gathering's March Of The Machine قهرمانان را می بیند که برای مبارزه با Phyrexians متحد می شوند

در مورد اینکه چه کسی می تواند نقش سوپرمن را بازی کند، دیوید کورنسوت (پرل) بهترین نامزد برای این نقش خواهد بود. نیکلاس هولت (بزرگ) نیز در رقابت برای سوپرمن یا لکس لوتر خواهد بود. از دیگر بازیگرانی که احتمالاً در فیلم سوپرمن حضور دارند می‌توان به جاکوب الوردی (Euphoria) و اندرو ریچاردسون (A Call to Spy) اشاره کرد.

هنوز خیلی زود است و یک منبع گفت هالیوود ریپورتر که نام هایی که تاکنون برای سوپرمن لگاسی ظاهر شده اند ممکن است چیزی بیش از یک “فهرست اتاق گفتگو” نباشد.

اعلام بازیگری برای Superman Legacy در San Diego Comic-Con در ماه جولای مناسب به نظر می رسد، اما این فقط حدس و گمان است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر