منتظر بازی رایگان Battlefield Battle Royale باشید

ظاهرا استودیو Ripple Effect در حال کار بر روی یک بازی جدید Battlefield Battle Royale است که شبیه به Call of Duty: Warzone خواهد بود.

در سال 2021، Electronic Arts اعلام کرد که توسعه قسمت‌های آینده سری Battlefield را به چندین استودیو واگذار می‌کند و استودیوی Ripple Effect (که قبلا دایس لس آنجلس نام داشت) روی یک تجربه جدید Battlefield کار می‌کند. گزارش ها حاکی از آن است که نسخه جدیدی از Battlefield توسط دایس و استودیوی منقرض شده Ridgeline Games در حال توسعه است و احتمالاً در اکتبر 2025 منتشر خواهد شد، اما استودیوی Ripple Effect در حال توسعه چه پروژه ای است؟

تام هندرسون Insider Gaming اخیرا گزارش داد که استودیوی Ripple Effect در حال توسعه یک بازی بتل رویال رایگان به نام Battlefield است که توسط بایرون بد، به کارگردانی رئیس سابق Call of Duty. واضح است که این بازی می خواهد تجربه ای مشابه با بازی اکتیویژن Call of Duty: Warzone را به بازیکنان ارائه دهد.

هنوز مشخص نیست که آیا این بازی همزمان با نسخه جدید Battlefield عرضه می شود یا خیر، اما مشخص است که علاوه بر حالت کلاسیک Battle Royale، این بازی دارای حالت جدیدی به نام Gauntlet نیز می باشد. تیم ها در مراحل هدفمند به رقابت می پردازند و در نهایت تیم هایی که کمترین امتیاز را دارند حذف می شوند.

پیش از این گفته شده بود که بازی جدید استودیوی Ripple Effect مکمل سری Battlefield بوده و بر اساس آن ساخته خواهد شد. پیش از این، حالت Firestorm در Battlefield V و حالت Hazard Zone در Battlefield 2042 یک تجربه نبرد رویال را به بازیکنان ارائه می‌کردند، اما هیچکدام به صورت رایگان در دسترس نبودند و به اندازه رقبای خود موفق نبودند.

بخوانید  منتظر بازی جدید Dead Space نباشید

تحریریه مجله بازی یک گیمر