منتظر بازی جدید Dead Space نباشید

شاید ایده ساخت بازسازی Dead Space به دلیل فروش کم بازسازی بازی اول کنار گذاشته شده باشد.

اخیرا جف گراب از Giant Bomb Media در گزارشی مدعی شد که الکترونیک آرتز بازسازی قسمت دوم سریال ترسناک Dead Space را کنار گذاشته است و این موضوع سروصدای زیادی در رسانه های مختلف به پا کرد. گراب در گزارش خود اشاره کرد که بازسازی دوم هنوز در مرحله پیش تولید بود و در نهایت به دلیل فروش کمتر از حد انتظار بازسازی Dead Space لغو شد. جیسون شرایر از بلومبرگ در گزارشی جدید به همین موضوع اشاره کرد و گفت که اوضاع دوباره برای فرانچایز فضای مرده سخت می شود.

بر اساس گزارش ها، EA در بهار سال 2023 برنامه هایی برای بازی Dead Space جدید داشت که در نهایت کاهش فروش نسخه جدید بازی اول باعث کنار گذاشتن این ایده شد. همچنین به نظر می‌رسد که استودیو Motive چند ماه پس از انتشار نسخه بازسازی شده Dead Space روی ایده‌هایی برای بازسازی کار می‌کرد، اما نتوانست چراغ سبز EA را دریافت کند و طرح توسعه قبل از گسترش آن کنار گذاشته شد.

اعضای استودیوی Motive تابستان گذشته روی ایده‌هایی برای یک بازی جدید Dead Space کار می‌کردند، اما سپس به پروژه‌های مختلفی تقسیم شدند. این استودیو در حال حاضر مشغول ساخت بازی بعدی Battlefield است و در حال توسعه Marvel's Iron Man است. با توجه به اینکه گزارش ها حاکی از فروش کمتر از حد انتظار برای نسخه جدید Dead Space هستند، باید منتظر ماند و دید که EA برای این سری معروف ترسناک چه برنامه ای در نظر گرفته است.

بخوانید  معرفی فیلم های برلین ۲۰۲۳ | از منودروم تا انیمه سوزومه

تحریریه مجله بازی یک گیمر