منتظر اولین تریلر Assassin's Creed Red باشید


انتظار می رود که یوبی سافت به زودی با انتشار اولین تریلر، بازی Assassin's Creed Red را به طور کامل معرفی کند.

بازی Assassin's Creed Red یکی از بسیاری از بازی های در دست ساخت سری Assassin's Creed است. قرار است این بازی در ژاپن فئودالی می گذرد و توسط Ubisoft Quebec توسعه داده شده است. Assassin's Creed Red که بزرگترین پروژه پرفروش یوبی سافت محسوب می شود، سرانجام در اواخر سال 2024 منتشر خواهد شد. اکنون اطلاعاتی منتشر شده است که نشان می دهد یوبی سافت شروع به ضبط تریلرها و ویدیوهای گیم پلی بازی برای شروع بازاریابی بازی کرده است.

اخیراً، یکی از طرفداران پروفایل لینکدین خود را بررسی کرد و متوجه شد که یوبی سافت شخصی به نام فیلیپ بلمار-فریزر را برای کار روی ویدیوهای تبلیغاتی گیم پلی، تریلرها، راهنماها و غیره مربوط به Assassin's Creed Red از سپتامبر 2023 استخدام کرده است. طبق حساب LinkedIn توسعه دهنده، آن به نظر می رسد یوبی سافت ۵ ماه است که در حال آماده سازی بازاریابی این بازی مورد انتظار بوده و انتظار می رود با انتشار اولین تریلر بازی، شروع رسمی بازاریابی نزدیک شود.

طبق گزارش ها، Assassin's Creed Red یکی از بزرگترین سرمایه گذاری ها در تاریخ یوبی سافت است. این اثر شامل دو شخصیت قابل بازی خواهد بود و بر خلاف Assassin's Creed Mirage که بیشتر شبیه نسخه های قدیمی این مجموعه بود، سریال را به فرمول نقش آفرینی نسخه های اخیر بازمی گرداند. شخصیت های اصلی این بازی یک سامورایی مرد و یک شینوبی زن خواهند بود. این اثر باید گسترده تر از Assassin's Creed Valhalla باشد.

بخوانید  در سال 2023، بهترین بازی ها تصمیمات من را در اولویت قرار می دهند

انتظار می رود Assassin's Creed Red در اواخر سال 2024 برای پلتفرم های رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس عرضه شود.Xbox Series S منتشر خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر