عکس های New Stranger Things 5 ​​بازگشت دیوید هاربر را نشان می دهد

به تازگی عکس های جدیدی از پشت صحنه منتشر شده است فصل پنجم و آخر سریال Stranger Things منتشر شد که در آن شاهد بازگشت دیوید هاربر در نقش جیم هاپر هستیم.

سریال Stranger Things فصل 5 هم اکنون در حال فیلمبرداری و تولید است و هم اکنون طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونعکس های جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فصل پایانی این سریال منتشر شد. مت دافر، یکی از سازندگان سریال چیزهای عجیب، اخیرا عکس های جدیدی از پشت صحنه فصل پنجم و آخر سریال چیزهای عجیب منتشر کرده است که در آن شاهد بازگشت دیوید هاربر در نقش جیم هاپر هستیم که ریش و ریش دارد. شنل. موهای بلند در فصل آخر سریال و در عکس دیگر برادران دافر دیده می شوند:

دیوید هاربر در نقش جیم هاپر در پشت صحنه فصل پنجم و آخر سریال Stranger Things

برادران دافر در پشت صحنه فصل پنجم و آخر سریال چیزهای عجیب

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کالب مک لافلین، نوح اسنپ، سر سینک، وینونا رایدر، جو کری، مایا هاوک، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوئنو، پریا فرگوسن، برت گلمن، ادواردو فرانکو، لیندا همیلتون و جیمی کمبل باور، آنها از جمله بازیگران حاضر در فصل پنجم سریال Stranger Things هستند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مانند چهار فصل قبل، برادران دافر برای تولید Stranger Things 5 ​​بازگشته اند.

پیش بینی می شود فصل پنجم سریال Stranger Things در 8 قسمت تولید و از نتفلیکس پخش شود. اولین قسمت سریال Stranger Things 5 ​​The Crawl نام دارد و برادران دافر وظیفه کارگردانی این قسمت از فصل آخر این سریال را بر عهده دارند. دن تراختنبرگ، کارگردان فیلم هایی مانند Ten Cloverfield Lane و Prey نیز کارگردانی قسمتی از این مجموعه را بر عهده خواهد داشت.

بخوانید  Revue de l'animation du Panthéon Un temple pour l'éternité

تحریریه مجله بازی یک گیمر