شروع فیلمبرداری فصل دوم سریال ارباب حلقه ها

در فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها قرار است شاهد حضور شخصیت جدیدی به‌نام Círdan باشیم که از آن به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین و داناترین الف‌ها یاد شده، اما بازیگر این شخصیت هنوز انتخاب نشده است. فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power قرار است مانند فصل اول در ۸ قسمت تولید و از آمازون پخش شود. اتفاقات این سریال در دوره دوم جریان دارد. هزینه ساخت فصل اول سریال ارباب حلقه‌ها حدود ۴۶۵ میلیون دلار بوده است و این سریال قرار است در ۵ فصل ساخته و از آمازون پخش شود.

آمازون از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power در بریتانیا خبر داده است.

آمازون اعلام کرد که از روز دوشنبه این هفته مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power در بریتانیا آغاز شده است. پیش از این فصل اول این سریال به مدت ۱۸ ماه و در دوران همه‌گیری ویروس کرونا فیلم‌برداری شده بود و آمازون برای فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها تصمیم به تغییر محل تولید آن گرفته است. نیلسن پیش از این گزارش داده بود که سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power در هفته اول پخش بیش از ۱.۳ بیلیون دقیقه تماشا شده بود.

پخش فصل اول سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power همچنان ادامه دارد و تاکنون ۶ قسمت آن از آمازون پخش شده و ۲ قسمت دیگر باقی‌مانده است. این سریال با واکنش‌های متفاوت و مثبت و منفی متعددی مواجه شده است و پیش از آن سریال ارباب حلقه ها برای فصل دوم تمدید شده بود. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power آغاز شده است.

بخوانید  اولین تصویر رسمی برای Tron 3 شخصیت جرد لتو را نشان می دهد
مورفید کلارک، رابرت آرمایو، مارکلا کاونا، جوزف ماورل، اما هوروت، اووین آرتور، نازنین بنیادی، اسماعیل کروز کوردووا، تایرو موهافیدین، سوفیا نامویت، مگان ریچاردز، دیلان اسمیت، چارلی ویکرز، سینتیا آدای-رابینسون، مکسیم بالدری، ایان بلکبرن، کیپ چپمن، آنتونی کرام، مکسین کانلیف، تریستان گراول، سر لنی هنری، توسیتا جِیاساندرا، فابین مک‌کالوم، سایمن مرلز، جف مورِل، پیتر مولان، لوید اووِن، آگوستوس پرو، پیتر تِیت، الکس تارانت، لئون وادام، بنجامین واکر، سارا زوانگوبانی، چارلز ادواردز، ویل فلچر، آملی چایلد-ویلیرز و بو کسیدی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.



منبع

ارباب تاریکی در برابر خدمتگزارهای خود در سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power

تحریریه مجله بازی یک گیمر