سازندگان Baldur's Gate 3 در حال کار بر روی دو بازی جدید هستند

Larian Studio، توسعه دهنده Baldur's Gate 3، در حال ساخت دو پروژه جدید است.

Baldur's Gate 3 بهترین دستاورد استودیو Larian تا به امروز است. این بازی مورد تحسین منتقدان و فروش بسیار زیادی در سراسر جهان قرار گرفته است، اما استودیو Larian به دنبال تجربیات جدید در پروژه های آینده خود است. ماه گذشته پسر وینکی، موسس این تیم و کارگردان Baldur's Gate 3 اعلام کردند که بازی بعدی آنها ربطی به دنیای Dungeons و Dragons نخواهد داشت. حالا تیم لاریان اطلاعات بیشتری از برنامه های آینده خود ارائه کرده است.

در پستی در Steam که جزئیات محتوای آینده Baldur's Gate 3 را شرح می دهد علاوه بر جزئیات ابزارهای مود، پایان‌های شیطانی جدید و موارد دیگر، استودیو Larian اطلاعاتی نیز در مورد برنامه‌های آینده خود ارائه کرد و اعلام کرد که در حال حاضر روی دو بازی جدید کار می‌کند که هر دو بر اساس IP استودیو هستند.

استودیو لاریان نوشت: «ارائه کار در دنیای Dungeons and Dragons برای ما یک رویا بوده است. همراهان آنها هیچ برنامه ای برای ایجاد بسته های الحاقی یا بازی برای Baldur's Gate 4 وجود ندارد.

به عنوان یک استودیوی مستقل که از سال 1996 فعالیت خود را آغاز کرده است، ما همیشه به آزادی برای دنبال کردن خلاقیت خود در هر جهتی که به ما کمک می کند ارزش قائل بوده ایم. پس از 6 سال کار در دنیای Forgotten Realms و پس از بحث ها و بررسی های فراوان، تصمیم گرفتیم از این فرصت برای توسعه IP های خود استفاده کنیم. ما در حال حاضر روی دو پروژه جدید کار می‌کنیم و بیش از هر زمان دیگری برای آینده‌ای هیجان‌زده هستیم.»

بخوانید  علاقه سازنده بازی Final Fantasy 16 برای عرضه آن بر روی کامپیوتر

پرتره یک سرباز در دروازه شماره 3 بالدور

استودیو Larian همچنین تایید کرد که هنوز تا انتشار جزئیات بیشتر در مورد این پروژه‌ها راه زیادی باقی مانده است، با این حال، آنها به طرفداران این اطمینان را داده‌اند که پروژه‌های آینده‌شان همچنان بر اساس گیم‌پلی همه‌جانبه مبتنی بر انتخاب خواهد بود که بازی‌های قبلی‌شان به آن معروف بودند. .

ما هنوز در ابتدای راه هستیم و در آینده جزئیات بیشتری را در مورد این پروژه ها به اشتراک خواهیم گذاشت، اما باید بدانید که در حالی که تمرکز ما بر ساخت بازی های جدید است، هنوز آن ویژگی های کلیدی را داریم که Baldur's Gate را ساخته است. 3 موفقیت آمیز،” توسعه دهنده نوشت. آنها در استودیو لاریان زنده و سالم هستند. “این اشتیاق برای ایجاد تجربیات همه جانبه که بر اساس انتخاب های شما شکل گرفته اند، هنوز در ما می سوزد، و ما مشتاقانه منتظریم که در ماجراجویی بعدی ما به ما بپیوندید.”

Sven Winke همچنین گفت که با توجه به پلان‌ها، تصاویر و برنامه‌های گیم‌پلی استودیو، پروژه‌هایی که توسط Larian انجام می‌شود بهترین کار سازنده تا به امروز خواهد بود. او گفت: نمی‌دانم موفق می‌شویم یا نه، اما با توجه به داستان‌ها، تصاویر و برنامه‌های بازی که داریم، فکر می‌کنم پروژه‌هایی که روی آن کار می‌کنیم بهترین خواهند بود. من می خواهم اکنون به همه نشان دهم، اما از انتظار برای تمام شدن آن خسته شده ام. “بله، شاید فقط هیجان باشد، اما دلیل هیجان این است که پروژه های ما واقعا جالب به نظر می رسند.”

استودیو Larian قبلا تایید کرده است که بازی بعدی آن Divinity: Original Sin 3 نخواهد بود. به احتمال زیاد یکی از دو پروژه ای که استودیو در حال حاضر روی آن کار می کند، یک بازی جدید از سری Divinity باشد، اما طبق صحبت های قبلی از تیم Larian، احتمالا زمان بیشتری تا نسخه این پروژه باقی خواهد ماند.

بخوانید  واکنش منتقدین به بازی Splatoon 3

با توجه به موفقیت Baldur's Gate 3، منطقی است که Wizard of the Coast، مالک فرنچایز Dungeons and Dragons، به دنبال ساخت دنباله ای است، بنابراین در حال گفتگو با توسعه دهندگان دیگر برای یافتن شریک برای Baldur's Gate است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر