دانلود و بروزرسانی کلش اف کلنز Clash of Clans؛ بازی استراتژیک محبوب کافه بازار | 1gamer

به مرور زمان شما می توانید با استفاده از قابلیت هایی که در اختیار شما هستند، نیروهای جدید را برای خودتان بسازید و به سایر دهکده ها حمله کنید و دارایی آنها را غارت کنید. از این رو به مرور دهکده شما به همراه لول شما در بازی کلش آف کلنز ارتقاع پیدا می کند و در کل، یک بازی استراتژیک می باشد که بدون تفکر صحیح ممکن است به هیچ میزان پیشرفت نکنید. حداقل رم مورد نیاز برای دانلود کلش اف کلنز با لینک مستقیم و نصب کردن این بازی 512 مگابایت است و بازیکنان می توانند از رم های 1 گیگابایتی و بیشتر هم استفاده کنند. کاربران می‌توانند با مراجعه به فروشگاه کلش آف کلنز تعداد مختلفی از جم‌ها را خریداری کنند. البته کاربران ایرانی برای خرید جم باید یا از نرم‌افزار تغییر IP یا از خدمات سایت آی‌گیم استفاده کنند. بازی کلش آف کلنز یکی از بهترین بازی‌های سبک استراتژی می‌باشد که تا به حال برای اندروید و iOS عرضه شده است.

  • اگر همین حالا هم جزو بیش از نیم میلیارد نفر علاقه‌مند به این بازی هستید، می‌توانید با بروزرسانی کلش اف کلنز از بازار، دوباره وارد دنیای جنگ قبیله‌ها شوید.
  • این بازی با وجود گذشت چندین سال، همچنان میلیون‌ها کاربر فعال دارد.
  • در ادامه، با کلیک روی گزینه Install، بازی برای شما نصب خواهد شد.

در این مطلب با کارایی جم‌ها در بازی، خرید درون برنامه ای کلش اف کلنز، روش‌های به‌دست آوردن یا خرید جم کلش آف کلنز ، تاریخچه کلش اف کلنز و اینکه کلش ساخت کدام کشور است آشنا می‌شویم. بازی کلش اف کلنز استراتژی محبوب و اعتیاد آور از سوی کمپانی معروف سوپرسل ساخته و ارایه شده است . در فروشگاه‌ اینترنتی آی گیم می‌توانید از روش خرید اینترنتی بسته‌های جم بازی کلش آف کلنز برای پیشبرد سریع‌تر اهداف بازی استفاده کنید. این روش یکی از سریع‌ترین و آسان‌ترین روش‌ها برای دریافت جم کلش آو کلنز است. پس از دانلود کلش اف کلنز با لینک مستقیم و نصب آن، گیمرها بایستی یک مزرعه و قبیله شخصی ایجاد کنند و با استفاده از تمام امکانات و آپشن‌های موجود در بازی کلش برای توسعه و محافظت از آن در برابر دشمنان استفاده کنند.

بخوانید  همه چیز درباره کالاف دیوتی وارزون موبایل !در رویال جم | 1gamer

برنامه اندروید

وقتی 50 مانع را بردارید، 10 جواهر و با حذف 500 مانع، 20 جواهر در بازی کلش آو کلنز Clash of Clans دریافت خواهید کرد. خرید جم کلش او کلنز بهترین راه برای دسترسی به بیشترین امکانات در کمترین زمان در این بازی است. از جم‌ها می‌توانید برای خرید سپرها با مدت‌زمان‌های مختلف یا گارد دهکده دو ساعته استفاده کنید که پایگاه شما را در برابر حملات محافظت می‌کند. کلش اف کلنز در دسته‌بندی بازی‌های استراتژیک و اکشن کمپانی معروف سوپرسل قرار می‌گیرد.

آپدیت جدید Clash of Clans محتوای تازه و متعادل سازی به همراه دارد

مجله خبری یک گیمر آف کلنز نام یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین بازی های استراتژیک جهانی می باشد که این بازی آنلاین پس از مدتی کوتاه از اولین نسخه انتشار شده اش، توانست مورد استقبال گیمرها و حتی کاربران ساده گوشی های هوشمند قرار گیرد. از این رو این یک بازی جهانی و سرگرم کننده می باشد که این روزها چندین میلیون کاربر از سرتاسر جهان دارد. برای جمع آوری طلا و انواع اکسیر، می‌توان از معادن آن‌ها و همچنین غنایمی که با حمله به دیگر دهکده‌ها بدست می‌آید استفاده کرد. با انجام برخی ماموریت‌ها و اهداف مشخص شده یا خرید جم کلش آف کلنز نیز می‌توان به جمع آوری الماس‌ پرداخت. بعد از اینکه از طریق تنظیمات گوگل شبیه‌ساز وارد حساب کاربری خود شدید، نوبت به ورود به بازی کلش آف کلنز می‌رسد.

استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید. درصورت وجود تخفیف های دوره ای بازی که بصورت علامت هایی در کنار تصویر بسته بازی به نمایش در می آید. می توانید با خرید بسته در آن زمان از وبسیات ما، از آن تخفیف های بازی Clash Of clans بهرمند بشید. شما با خرید بسته های جم بازیClash of clans میتوانید به سرعت پیشرفت نیرو ها و خرید کارت کارتها بپردازید .

بخوانید  آموزش بازی پابجی موبایل به صورت حرفه ای راهنما و نکات کامل فروشگاه اینترنتی موبایل در مشهد خرید و فروش قیمت روز | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر