آموزش بازی پابجی موبایل به صورت حرفه ای راهنما و نکات کامل فروشگاه اینترنتی موبایل در مشهد خرید و فروش قیمت روز | 1gamer

بهتر است بدانید تعداد حالت‌های بازی در نسخه لایت، به ۵ تا محدود شده است. در صورتی که بخواهید از برنامه‌های تغییر آی‌پی یا فیلتر شکن استفاده کنید، احتمال دارد حساب کاربری شما بن شود. دو تیم ۵ نفره که باید از پایگاه خود به سمت نیروهای دشمن یورش ببرند و از آن‌ها امتیاز بگیرند.

  • حالا که صحبت از پیشروی در بازی شد، باید بگوییم که پابجی دست شما را برای پیشروی در بازی باز می‌گذارد و در واقع استراتژی‌های متفاوتی را برای موفقیت می‌توان انتخاب کرد که هر یک خوبی‌ها و بدی‌های خود را دارند.
  • گزینه‌ها را باتوجه به آنچه در مقاله گفته‌ایم انتخاب کنید و وارد نبرد شوید.
  • هدایای در نظر گرفته شده برای بازیکن در بازی پابجی موبایل کره‌ای به قدری زیاد و ارزشمند هستند که دریافتی‌های روزانه‌ی بازیکن را می‌توان سومین ویژگی منحصر به فرد و استثنایی نسخه‌ی کره‌ای – ژاپنی بازی پابجی دانست.

با این کار به سلاح‌ها و تجهیزات دفاعی بسیاری دست پیدا خواهید کرد که شانس بیشتری به شما برای تبدیل شدن به تنها بازمانده‌ی این مبارزه می‌دهد. در انتهای هر مچ، بازیکن یا تیمی برنده می‌شود که پس از کشته شدن آخرین بازمانده قبل از خودشان زنده مانده‌اند و تبدیل به آخرین و تنها بازمانده‌ی این بتل رویال نفسگیر شده‌اند. پابجی موبایل اصل دارای ویژگی‌هایی می‌باشد که به شدت آن را اعتیادآور می‌کند. شما با طیف وسیعی از سلاح‌هایی که بدست می‌آوردید می‌توانید وارد نبرد شوید و از خودتان دفاع کنید. یا اینکه به سرعت وارد نبرد مستقیم شده و دشمنان بیشتری را از پا درآوردید. برای دانلود و آپدیت pubg mobile جدید ۲۰۲۲ همراه با دیتا و بازی دیگر مانندفیفا موبایلو یا برنامه‌های مانندواتساپ جی بیسایت بی روید را به خاطر بسپارید.

بخوانید  شیشه ساختمان 09127069604 دریای نور

دریافت app mobaile  پابجی

اگر قصد دارید در PUBG Mobile با دوستان خود بازی کنید، ثبت نام با حساب Facebook خود، به بازی اجازه می‌دهد تا به اطلاعات پروفایل اصلی شما یعنی مشخصات عمومی شما دسترسی پیدا کند. این باعث می‌شود که نام نمایشگر شما، نام Facebook شما را بگذارد و به شما امکان دهد تصویر پروفایل خود را به عنوان نماد خود داشته باشید. فایل نصبی کامل بازی را از باکس دانلود زیر دانلود و نصب کنید. سپس فایل نصبی بازی و دیتای آن را از باکس دانلود زیر دانلود کنید. همانطور که می‌دانید پابجی باتری زیادی مصرف می‌کند و باعث گرم شدن باتری می‌شود.

http://badorclothesworkshop.irاین مجله خبری یک گیمرکنان هر کدام باید تلاش کنند تا با استفاده از منابع و سلاح‌هایی که در جزیره است به مبارزه بپردازند و زنده بمانند. هر گروه یا فردی که آخرین افراد زنده در جزیره باشند برنده بازی می‌شوند. دانلود بازی پابجی PUBG به همراه دیتای کامل و آپدیت پابجی موبایل با لینک مستقیم از بی روید. ایشان در خصوص ” چرا پابجی موبایل نصب نمیشود ” بسیار واکنش نشان داد و به کاربران و گیمرهای شاکی قول داد که در اندک زمانی برای رفع مشکل اجرا نشدن بازی اقدام خواهد کرد. جالب است بدانید در کمتر از چند ساعت تیم حرفه‎ای pubg mobile با رفع خطاهای بازی پابجی موبایل توانستند دل بازیکنان را مجدد بدست آورند، با من همراه باشید تا به شما بگویم چرا پابجی موبایل نصب نمیشود و برای حل مشکل ورود به پابجی موبایل چه باید کرد.

بخوانید  سیستم مورد نیاز بازی وارزون Call of Duty Warzone‎ | 1gamer

خرید یوسی – خرید یوسی پابجی موبایل – ارسال سریع و ارزان ترین قیمت یوسی پابجی – معتبر ترین سایت خرید یوسی

این بازی دارای امتیاز 4.5 از 5.0 در مارکت گوگل پلی می باشد که بیش از 1 میلیارد بار دانلود و نصب شده است. برای معرفی و دانلود پابجی موبایل نسخه جدید 2023 همراه با دیتا اندروید با ما همراه باشید. ایران موجو تمامی واحدهای پول بازی‌های آنلاین از جمله خرید جم موبایل لجند، خرید یوسی ارزان، لول آپ پس فری فایر، یوسی پابجی موبایل و بسیاری امکانات دیگر را برای شما عزیزان فراهم کرده است. شروع بازی به این صورت است که شما به کمک یک هواپیما وارد منطقۀ بازی که درواقع یک منطقۀ جنگی است می‌شوید. در منطقه‌ای به نام Safe Zone، بازیکنان می‌توانند هرچند مدت یک‌ بار آن را به‌صورت دایره‌ای روی نقشه ببینند، این قابلیت کمک می‌کند تا شما بتوانید موقعیت قرارگیری خود و سایر بازیکنان را ببینید و چنانچه از آن‌ها دور مانده‌اید، خودتان را به بقیه برسانید.

ورود به حساب کاربری