رونمایی از نسخه گرانبها The Lord of the Rings: Gollum با تریلر جدید

Daedalic Entertainment اخیراً از پایان مراحل توسعه The Lord of the Rings: Gollum خبر داده است. حال در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که تریلر جدیدی از این بازی اکشن ماجراجویی منتشر شده است تا هیجان بازیکنان را افزایش دهد. علاوه بر این، اکنون امکان پیش خرید بازی برای طرفداران وجود دارد.

بسته الحاقی Lore Compendium اطلاعاتی در مورد تاریخچه سرزمین میانه، جزئیات رویدادهای کلیدی، مکان ها و بازیکنان ارائه می دهد. بسته نمایشگاه هنر شامل بیش از 100 طرح اصلی و “رازهای توسعه بازی” است. در حالی که موسیقی متن نیز در نسخه Precious گنجانده شده است. این بیلد افزونه Sindarin VO را نیز در اختیار بازیکنان قرار می دهد که احتمالاً الف های بومی زبان را به بازی اضافه می کند.

بازی The Lord of the Rings: Gollum در تاریخ ۴ ژوئن (۲۵ اردیبهشت) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S و PC برنامه ریزی شده است. کاربران نینتندو سوییچ برای تجربه بازی باید زمان بیشتری منتظر بمانند.زیرا این نسخه در پایان سال 2023 منتشر خواهد شد.

بازی The Lord of the Rings: Gollum علاوه بر نسخه استاندارد 59.99 دلاری، دارای نسخه ویژه ای به نام Precious Edition است که قیمتی معادل 69.99 دلار دارد و محتوای زیادی را به همراه دارد.

نسخه گرانبها The Lord of the Rings: Gollum شامل مجموعه ای از لورها، بیش از 100 طرح اصلی و بسته الحاقی Sindarin VO است.

دانلود فیلم آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  در اینجا اولین نگاه شما به بازی جدید لاک پشت های نینجا است