بازیکنان Call of Duty: Warzone 2.0 بسته‌های حالت جدید DMZ را برای برنده شدن در نظر می‌گیرند

سایر بازیکنان به وجود بسته دیگری در Call of Duty: Warzone 2.0 اعتراض دارند که زره بدن اضافی و حتی یک پهپاد را در دسترس قرار می دهد. یکی از کاربران Reddit اظهار داشت: “پهپادها به خصوص در حالت DMZ بسیار ناخوشایند هستند.” فصل سوم Call of Duty Warzone 2 با معرفی بسته‌ای 30 دلاری به نام BlackCell عرضه شد که شامل امتیازات COD، پوسته‌های انحصاری اپراتور، رد شدن از سطح و جوایز دیگر است.

بازیکنان Call of Duty: Warzone 2.0 از آپدیت اخیر فصل 3 راضی نیستند، زیرا برخی از بسته‌های حالت جدید DMZ Pay To Win استفاده می‌کنند. یکی از این بسته‌ها، که با نام Bomb Squad شناخته می‌شود، به بازیکنان یک اسلات Active Duty Operator اضافی با 1200 امتیاز COD (معادل 10 دلار) ارائه می‌کند.

بسته‌های جدید Call of Duty: Warzone 2.0 با واکنش بسیاری از بازیکنان مواجه شده است. خرید آنها در حالت DMZ به شما مزیت می دهد.

بازیکنان با خرید بسته Blacksell به Call of Duty: Warzone 2.0 Season 2 پس از نبرد دسترسی پیدا می کنند که آیتم های زیادی را در طول فصل باز می کند. بازی Call of Duty Warzone 2 در نوامبر 2022 منتشر شد و تاکنون مشکلات زیادی داشته است. به حدی که باعث شد برخی از بازیکنان به نسخه اول Warzone برگردند. Activision همچنین به‌روزرسانی‌های مبتنی بر بازخورد را برای تعادل سلاح‌ها و بهبود کیفیت کلی منتشر می‌کند.

مشکل اصلی از آنجا شروع می شود که هیچ راه دیگری برای دریافت چهارمین اسلات Active Duty با تجربه معمول Call of Duty Warzone 2 وجود ندارد. بنابراین خریداران باندل Bomb Squad در حالت DMZ نسبت به سایر بازیکنان برتری دارند. Bomb Squad Bundle شامل یک کوله پشتی متوسط ​​رایگان، متخصص خنثی کردن مهمات منفجره، و جلوه جایزه Assured Weapon Reload، از جمله موارد دیگر است.

بخوانید  COD Mobile Weapons Inspection یک تجربه کامل سینمایی از جنگ جهانی دوم است