در بزرگترین حراج دیجی کالا سال; خرید آنلاین، تحویل همان روز


دیجی کالا در این مقاله کمپین خرید خود را با تخفیف های باورنکردنی ارائه می کند.

کمتر از یک روز تا آغاز جمعه سیاه باقی مانده است. کمپین خرید با تخفیف های باورنکردنی در دیجی کالا از اول تا هفتم آذرماه آغاز می شود و پیش بینی می شود در این مدت حجم سفارشات در این فروشگاه اینترنتی بزرگ دو برابر شود. در همین راستا دیجی کالا اعلام کرد که ظرفیت دریافت سفارش از فروشندگان را دو برابر کرده است.

شرایط و ضوابط دریافت سفارش از فروشندگان در دیجی کالا به 3 صورت تعریف شده است. اولین مورد مراجعه حضوری به مراکز دیجی کالا است. مسیر دوم از ماشین هایی می گذرد که در شهر تردد می کنند. این خودروها برای دریافت سفارش در بازه های زمانی مشخص برای دریافت و تحویل سفارش می آیند. مسیر سوم سرویس فرست مایل نام دارد که در این گزینه به موقعیت فروشنده دیجی کالا اشاره دارد.

افزایش ظرفیت تحویل تا 4400 سفارش در یک روز

به منظور مدیریت سفارشات، در هفته بلک فرایدی، جمعه ها به برنامه دریافت سفارش از فروشندگان اضافه شد تا زمان بین دریافت سفارش تا تحویل سفارش در بیشترین فروش در حراج دیجی کالا کوتاه شود. . در این راستا ظرفیت سفارش مشتری در هفته مورد نظر برای خدمات «تحویل همان روز» و «تحویل روز بعد» به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

دیجی کالا در تهران ظرفیت استفاده از سرویس تحویل همان روز را به 4400 سفارش افزایش داد. در واقع این فروشگاه اینترنتی می تواند 4400 سفارش را در یک روز دریافت کند و همه آنها را در یک روز به دست مشتریان خود برساند. همچنین در مورد شهر کرج این تعداد (خدمات تحویل همان روز) به 600 سفارش در روز رسید.

بخوانید  وقایع بالرین بین فیلم های 3 و 4 جان ویک اتفاق می افتد

البته افزایش ظرفیت تحویل و پذیرش محدود به استان تهران نیست و سرویس تحویل روز بعد در اصفهان به 200 سفارش در روز افزایش یافته است.

توجه داشته باشید سفارشاتی که تا قبل از ساعت 18 این روزها ثبت شوند، در دسته «تحویل همان روز» قرار می گیرند، در غیر این صورت احتمالاً تحویل آنها به روز بعد موکول می شود. همچنین در شهر اصفهان، سفارشات نهایی شده تا قبل از ساعت 23:00 در همان روز به مشتریان دیجی کالا در اصفهان تحویل داده می شود.

پایان گزارش تبلیغات.

این مقاله فقط برای اهداف تبلیغاتی است و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر