حجم و زمان دانلود بازی انحصاری Stellar Blade اعلام شد

زمان و اندازه دانلود قبلی بازی اکشن ماجراجویی Stellar Blade پلی استیشن 5 مشخص شد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که زمان و اندازه پیش دانلود بازی Stellar Blade اعلام شده است. تصویر لو رفته از قاب پشتی Stellar Blade نشان می دهد که این بازی انحصاری به فضای ذخیره سازی 35 گیگابایتی در کنسول پلی استیشن 5 نیاز دارد.با توجه به اینکه با یک بازی نیمه باز با محتوای زیاد روبرو هستیم، حجم 35 گیگابایتی آن کاملا مناسب به نظر می رسد. و کاربران کنسول نسل 9 را اذیت نمی کند سونی فضای مورد نیاز را آماده کرد.

تصویر پشت جلد کپی فیزیکی Stellar Blade، انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5

پیش بارگذاری این بازی اکشن ماجراجویی از 24 آوریل 2024 آغاز خواهد شد. بنابراین، علاقه مندان می توانند دو روز قبل از انتشار Stellar Blade، بازی را پیش دانلود کنند. گزارش دیگری حاکی از آن بود که آپدیت نهایی بازی Stellar Blade در نسخه از پیش لود شده بازی گنجانده شده است، اما شرایط برای کسانی که نسخه فیزیکی آن را خریداری کرده اند متفاوت است. به نظر می‌رسد کسانی که دیسک بازی را ارائه می‌کنند باید آخرین به‌روزرسانی را هنگام نصب بازی بر روی کنسول پلی‌استیشن 5 دانلود کنند.

Stellar Blade در تاریخ 7 می 1403 (26 آوریل 2024) با قیمت 70 دلار برای پلی استیشن 5 و نسخه Deluxe 80 دلار عرضه خواهد شد. در این بازی، نایتیباس به عنوان ایو، یکی از اعضای بخش هوابرد مبارزه خواهد کرد. هیولایی که توسط نژادی ترکیبی از آلفا و الدر هدایت می‌شود و در مأموریتی برای حمله به پایگاه‌های بشریت و نابود کردن آنچه از بشریت باقی مانده است. زمان لازم برای تکمیل داستان اصلی بازی 25 ساعت می باشد.

بخوانید  ابرهای دقیق در تصاویر جدید Horizon Forbidden West: Burning Shores

تحریریه مجله بازی یک گیمر