جشنواره Fortnite از آهنگ های جدید استقبال خواهد کرد


طبق گفته Epic، صدها آهنگ هر سال به صورت رایگان به جشنواره Fortnite اضافه می شود.

بازی Fortnite Festival چندی پیش با Rocket Racing و LEGO Fortnite آغاز شد. بیش از یک دهه از زمانی که بازی های موسیقی ریتم جریان اصلی صنعت بازی های ویدیویی را ترک کردند، می گذرد. با این حال، استودیو Harmonix در تلاش است تا با ارائه گیم پلی کلاسیک سری Guitar Hero و Rock Band به صدها میلیون بازیکن Fortnite، این ژانر را احیا کند.

الکس ریگوپولوس، مدیر استودیوی هارمونیکس، در مصاحبه اخیر خود با رسانه گیم اینفورمر، در مورد برنامه های خود برای جشنواره آینده Fortnite صحبت کرد. مانند فروشگاه آیتم، فستیوال فورتنایت هر روز مجموعه ای از آهنگ ها را ارائه می دهد که بازیکنان می توانند به صورت رایگان به آن ها گوش دهند و در صورت تمایل، می توانید هر آهنگ را خریداری کنید تا برای همیشه آن را حفظ کنید. در حال حاضر آثاری از هنرمندان مطرحی چون کندریک لامار، وایرز، قاتلان، و راه راه سفید به جشنواره فورتنایت اضافه شده است.

اما الکس ریگوپولوس می گوید که تمام نشده است و هر هفته آهنگ های جدیدی اضافه خواهد شد. هر ساله صدها آهنگ به جشنواره Fortnite می‌رسند و در دراز مدت، بازیکنان به هزاران آهنگ مختلف دسترسی خواهند داشت. او می گوید:

“ما قصد داریم صدها آهنگ را در سال منتشر کنیم و در طول زمان به هزاران آهنگ افزایش دهیم. تفاوت بزرگ در حال حاضر این است که بازی رایگان خواهد بود. پرفروش‌ترین و کاملا رایگان برای توزیع، که قبلا هرگز انجام نشده است.”

بخوانید  تورنت چیست و چگونه از سرویس های تورنت استفاده کنیم

فورتنایت

اخیرا PDP Gaming اعلام کرده است که در حال تولید دستگاه های ویژه ای برای جشنواره Fortnite است که در ژانویه 2024 منتشر می شود. این اولین بار از سال 2017 است که یک شرکت کنسول های بازی ویدیویی تولید می کند. البته ریگووپولوس اعلام کرد که این سازها با همکاری رسمی اپیک گیمز تولید نمی شوند و هیچ برنامه ای برای چنین محصولاتی ندارند.

علاوه بر این، پشتیبانی از گیتارهای قدیمی‌تر بازی‌های Guitar Hero و Rock Band به زودی به جشنواره Fortnite اضافه خواهد شد. Fortnite اکنون بر روی پلتفرم‌های PC، PlayStation 4، Xbox One، Mobile، Nintendo Switch و Xbox Series X در دسترس است. Xbox Series S و PlayStation 5 را می‌توان تجربه کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر