تریلر گیم پلی New Suicide Squad: Kill the Justice League با تمرکز روی گیم پلی Co-Op

سازندگان Suicide Squad: Kill the Justice League در Rocksteady نیز اعلام کرده اند که این بازی حتی برای بخش تک نفره نیز به اتصال به اینترنت نیاز دارد. علاوه بر این، بازی از Crossplay پشتیبانی می کند و هدف سازندگان ارائه تجربه ای با نرخ 60 فریم بر ثانیه در کنسول های نسل 9 است.

یکی از بازی هایی که در جریان رویداد State of Play نمایش جدیدی داشت Suicide Squad: Kill the Justice League بود. در تریلر جدید این بازی، شخصیت های Deadshot، Captain Boomerang، Harley Quinn و King Shark برای نجات Lex Luthor با یکدیگر همکاری می کنند و باید با دشمنان مختلف مبارزه کنند. در زیر می توانید این ویدیو را تماشا کنید:

وقایع Suicide Squad: Kill the Justice League پنج سال پس از اتفاقات Batman: Arkham Knight رخ می دهد و شخصیت هایی که نام بردیم باید با برخی از اعضای لیگ عدالت که توسط Brainiac کنترل ذهنی دارند مبارزه کنند. این بازی در تاریخ 5 ژوئن 1402 (26 اردیبهشت) بر روی پلی استیشن 5 منتشر شد، ایکس باکس سری XS و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

دانلود فیلم آپارات

با توجه به پخش اخیر بازی، به نظر می رسد که هر یک از شخصیت های آن توانایی ها و ویژگی های خاص خود را دارند. به عنوان مثال هارلی کوین سرعت و انعطاف بالایی دارد و Deadshot می تواند از سلاح هایی مانند تک تیرانداز استفاده کند. کینگ شارک به دلیل قدرت بدنی بالایی که دارد می تواند ضربات زیادی را تحمل کند و از فاصله نزدیک به راحتی با دشمنان مبارزه کند و مهارت کاپیتان بومرنگ در استفاده از دستکش های سرعتی و بومرنگ هایش است.

بخوانید  امکان دادن امتیازات و تعهدات توسط مایکروسافت برای اخذ تاییدیه برای معامله خرید اکتیویژن بلیزارد

در جریان رویداد State of Play سونی، تریلر جدیدی از فیلم Suicide Squad: Kill the Justice League منتشر شد که کاراکترهای آن را با هم کار می کنند.