تریلر بازی Forspoken Game در Tanta We Trust بسته الحاقی بازی


کمپانی Luminous Productions تریلر گیم پلی بازی Forspoken’s In Tanta We Trust را منتشر کرده است.

انتظار می رود بسته الحاقی Forspoken’s In Tanta We Trust ماه آینده در دسترس بازیکنان قرار گیرد. این DLC شامل داستان جدیدی است که در آن Freeholland باید با مادرش به ماجراجویی جدیدی برود و بر گذشته سرزمین آتیا و چگونگی نابودی آن تمرکز کند. اکنون، Luminous Productions تریلر جدیدی را به اشتراک گذاشته است تا در مورد محتوای گیم پلی جدید از DLC آینده Forspoken اطلاعات بیشتری کسب کند.

با توجه به اینکه تانتا سینتا، مادر فری در این ماجراجویی در کنار او حضور دارد، می توان بر اساس همکاری این دو نفر منتظر جادوها و پارکورهای جدیدی بود. در بخشی از تریلر می بینیم که سینتا می تواند در پارکور و ناوبری بازی به فری کمک کند. علاوه بر این، انواع طلسم ها و طلسم های جدید در این بسته الحاقی گنجانده شده است. به عنوان مثال، یکی از آنها می تواند یک سیاهچاله جادویی ایجاد کند و دشمنان را به سمت آن بکشد.

در مرحله بعد، می‌توانیم هیولایی بزرگ را ببینیم که با صدای شیطانی خود در مورد رویداد Gloaming و تأثیر آن بر نابودی زندگی در Atia صحبت می‌کند. به نظر می رسد این موجود یکی از باس فایت های جدید بازی خواهد بود.

دانلود از آپارات

بسته الحاقی بازی Forspoken In Tanta We Trust در تاریخ 5 ژوئن (26 اردیبهشت) برای رایانه های شخصی و پلی استیشن 5 منتشر می شود. این بسته الحاقی جدیدترین پروژه استودیوی Luminous Productions محسوب می شود. به دلیل فروش ضعیف و ناموفق Forspoken، اسکوئر انیکس تصمیم گرفت این استودیو را منحل کند و کارمندانش را در پروژه های دیگر ادغام کند.

بخوانید  تنها معامله امروز: Terminator 2 Arcade1Up Cabinet فقط 300 دلار است

نظر شما درباره آخرین اخبار بازی Forspoken چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر