انتظار می رود Guardians of the Galaxy 3 در آخر هفته اول درآمد کمتری نسبت به نسخه قبلی خود داشته باشد



[UPDATE] برآوردهای جدید ردیابی باکس آفیس از تنوع پیشنهاد می کنیم که Guardians of the Galaxy Vol. انتظار می‌رود که 3 برای افتتاحیه این آخر هفته در ایالات متحده 120 میلیون دلار بفروشد. این رقم بسیار بالاتر از اولین نتایج آخر هفته فیلم اصلی (94 میلیون دلار) است، اما به طور قابل توجهی کمتر از فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 (146.5 میلیون دلار). گزارش می گوید جلد. 3 می تواند حتی کوتاه تر از حد انتظار باشد و بین 110 تا 118 میلیون دلار درآمد داشته باشد.

برآوردهای اولیه باکس آفیس آوریل نشان داد که جلد. 3 می تواند در سه روز اول خود در ایالات متحده 130 میلیون دلار فروش داشته باشد و این پیش بینی ممکن است محافظه کارانه باشد زیرا کمپین بازاریابی به طور کامل شروع نشده بود. اما اکنون که ماشین بازاریابی به طور کامل کار می کند، جلد. 3 حتی پایین تر دنبال می شود.

ورایتی گزارش داد: «این یا نشان‌دهنده بی‌تفاوتی فزاینده نسبت به فاز بعدی دنیای سینمایی مارول است، یا نشانه‌ای از این است که دیزنی برای پایان دادن به داستان نگهبانان، که تقریباً یک دهه پیش آغاز شده بود، بیش از حد منتظر ماند…».

برای اطلاعات بیشتر، Guardians of the Galaxy Vol. 3 بررسی و آنچه دیگر بازبینان می گویند.

اصل داستان در زیر آمده است

برآوردهای اولیه ردیابی باکس آفیس برای فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 وارد شده است، و آنها به این احتمال اشاره می کنند که این فیلم ابرقهرمانی در آخر هفته اول خود با فیلم قبلی خود مطابقت نداشته باشد.

ضرب الاجل گزارش می دهد که Vol. 3 در سه روز اول خود از 5 تا 7 می در ایالات متحده به فروش 130 میلیون دلاری می‌رود. این مقدار کمی کمتر از ۱۴۶.۵ میلیون دلاری است که Guardians of the Galaxy Vol. 2 در آخر هفته افتتاحیه خود در سال 2017، سال ها قبل از شیوع بیماری همه گیر، برنده شد.

بخوانید  فیلم Transformers/GI Joe Crossover رسما معرفی شد

اما نکته مهم این است که Deadline به این نکته اشاره می‌کند که مارول تلاش زیادی برای بازاریابی برای Guardians of the Galaxy Vol. 3 هنوز به دنده بالایی نرسیده است. وقتی این اتفاق بیفتد، تخمین‌های ردیابی باکس آفیس ممکن است افزایش یابد. فیلم اصلی Guardians of the Galaxy 2014 در افتتاحیه آخر هفته خود در ایالات متحده 94.3 میلیون دلار فروخت.

سری نگهبانان کهکشان برای مارول غافلگیرکننده است و در دو قسمت اول 1.6 میلیارد دلار در باکس آفیس به دست آورده است. انتظار می‌رود فیلم سوم به فروش بیش از ۲ میلیارد دلار کمک کند.

در بازار پس از همه‌گیری، بزرگترین آخر هفته افتتاحیه یک فیلم مارول متعلق به مرد عنکبوتی: بدون راه برای خانه (260.1 میلیون دلار) و پس از آن Doctor Strange در Multiverse of Madness (187.4 میلیون دلار) است.

Guardians of the Galaxy Vol. 3 چند روز زودتر برای افرادی که در یک رویداد ماراتن در 3 می شرکت می کنند که هر سه فیلم را شامل می شود، عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود این فیلم به نسخه فعلی Guardians of the Galaxy پایان دهد، اما البته مارول در صورت تمایل می‌تواند این مجموعه را بعداً با یک بازیگر جدید ادامه دهد.

دیو باتیستا، بازیگر نقش درکس، در مورد پایان دادن به زمان خود با نمایش صحبت کرد. او گفت که به نوعی خیالش از بابت این فرانچایز راحت شده است.

او در مورد دراکس گفت: «من آن را دوست دارم. “اما آرامش وجود دارد [that it’s over]. همه چیز خوشایند نبود ایفای این نقش سخت بود. روند آرایش داشت مرا شکست می داد. و من فقط نمی دانم که آیا می خواهم درکس میراث من باشد یا نه – این یک اجرای احمقانه است و من می خواهم کارهای دراماتیک تری انجام دهم.”

بخوانید  RoboCop: Rogue City تا سپتامبر 2023 به تعویق افتاد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.