تبدیل صرافی ارز دیجیتال، بستری امن و حرفه ای برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال در حال تغییر سبک خرید و فروش روزانه مردم هستند و با ارائه خدمات بهتر نسبت به بانک های سنتی، امروزه تقاضای زیادی برای آن ها وجود دارد. همچنین نظرات و پیش بینی های مختلفی در مورد آینده ارزهای دیجیتال وجود دارد که افراد بیشتری را برای پیوستن به این بازار جذب می کند. به طور کلی امروزه سرمایه گذاری یکی از مهمترین مسائل اقتصادی محسوب می شود و بسیاری از افراد به دنبال شناسایی بازارهای خوب و استفاده از آن برای افزایش ارزش سرمایه خود هستند. یکی از این بازارهای مالی سودآور، خرید و فروش ارزهای دیجیتال است که در ادامه به ارائه دلایل اهمیت این بازار می پردازیم.

پلتفرم تبدیل به خرید و فروش بیش از 200 ارز دیجیتال مختلف اجازه داد. ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین، اتریوم، کاردانو، دوج کوین، ادیوس و OxyInfinity در این تبدیل فهرست شده اند.

پشتیبانی 24 ساعته

گزارش پایان اطلاعیه

بیت کوین اولین ارز دیجیتال یا ارز دیجیتال واقعی است که ایده آن در سال 2008 در یک کاغذ سفید منتشر شد و اولین سکه آن در سال 2009 استخراج شد. این ارز دیجیتال به عنوان اولین پول الکترونیکی راه اندازی شد و توانست مشکل اعتماد و بازپرداخت را حل کند. پس از آن، ارزهای دیجیتال برای حل مشکلات مختلف ایجاد شدند. به عنوان مثال، اتریوم خود را به عنوان یک پلتفرم برای توسعه برنامه های کاربردی مختلف و اجرای قراردادهای هوشمند معرفی کرد.

مشکلات خرید ارز دیجیتال در ایران

چرا تبدیل ارز دیجیتال

امکانات متفرقه

قابلیت ها و همچنین خدمات ارائه شده توسط این پلتفرم ایرانی دست کمی از شاخصه های صرافی های بزرگ و مهم دنیا ندارد. صرافی درفد با ارائه ابزارهای حرفه ای معاملاتی و پشتیبانی از طیف گسترده ای از ارزهای رمزنگاری شده در بازار معاملات ایران، نیازهای معامله گران ایرانی را برای رهایی از خطرات و محدودیت های ارزی برآورده کرده است. AT صرافی تبدیل ارز دیجیتال با ثبت نام و احراز هویت، معامله گران می توانند ارزهای دیجیتال را خریداری و بفروشند و دارایی های دیجیتال خود را در یک کیف پول اختصاصی ذخیره و نگهداری کنند. از جمله ویژگی های تبدیل می توان به امنیت بالای آن در تراکنش ها و پشتیبانی شبانه روزی اشاره کرد.

صرافی ارز دیجیتال چیست؟

یکی از قابل اعتمادترین صرافی های ارز دیجیتال بودن مزایای زیادی دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

هیچ تعطیلی در بازار ارز دیجیتال وجود ندارد و 24 ساعته باز است.تیم پشتیبانی تبدیل در تمام این ساعات همراه شماست. هر زمان که در تراکنش های خود با مشکل یا سوالی مواجه شدید می توانید با پشتیبانی صرافی تماس بگیرید. این تیم از طریق تماس تلفنی و چت آنلاین از شما پشتیبانی می کند و مشاوره های لازم را به شما ارائه می دهد.

بخوانید  ساخت فیلم و انیمیشن Gears of War برای نتفلیکس

امنیت بالا

اما اکنون می توانید پس از ثبت نام در صرافی معتبر ایرانی مانند فرفاد، تراکنش های ارز دیجیتال خود را آغاز کنید. پس از تکمیل فرآیند احراز هویت در حین تبدیل، می توانید سرمایه ریالی خود را از طریق درگاه پرداخت بانکی به کیف پول تبدیل واریز کنید. پس از آن وارد بازار ارزهای دیجیتال مورد نظر شده و فرم سفارش، مبلغ و قیمت را وارد کنید.

چرا خرید ارز دیجیتال مهم است؟

شما می توانید ارزهای دیجیتال را مستقیماً بدون دخالت هیچ واسطه ای در اینترنت برای شخص دیگری ارسال کنید. این بدان معناست که برای ارسال ارز دیجیتال نیازی به افتتاح حساب بانکی، استفاده از خدمات بانکی یا هر سازمان واسطه دیگری نخواهید داشت.

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

آینده ارزهای دیجیتال: با توجه به پیشرفت روزافزون فناوری ها در دنیای کریپتو، می توانید آینده بسیار روشنی را در این دنیا تصور کنید. به همین دلیل شناسایی فرصت های سود در این بازار ممکن است یک انتخاب سرمایه گذاری مناسب برای شما باشد.

عدم تمرکز ارزهای دیجیتال: ارزهای دیجیتال توسط هیچ نهاد یا سازمانی اداره نمی شوند و شما می توانید میلیاردها دلار دارایی دیجیتال را به هر نقطه از جهان منتقل کنید. انجام این کار در بانک های سنتی آسان نیست و زمان و هزینه زیادی می طلبد تا بتوان یک انتقال ارز ساده بین دو کشور انجام داد.

ویژگی های مختلف صرافی تبدیل

میزان کارمزدی که کاربر برای انجام تراکنش های تومانی در تبدیل می پردازد به سطح کاربری او بستگی دارد. به عنوان مثال، در سطح کاربر فیروزه، کارمزد 0.4٪ و در سطح کاربر الماس، شما باید هزینه 0.15٪ پرداخت کنید. کارمزد تتری مارکت ها 0.2% و کارمزد Easy Buy 0.25% می باشد. شما می توانید از کارمزدهای پایین در پلتفرم تبدیل، یک بازار امن و سریع برای مبادله ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و تتر بهره مند شوید.

خرید و فروش ایمن و آسان ارزهای دیجیتال در حین تبدیل

نقدینگی بالا: هر زمان که بخواهید می توانید ارزهای دیجیتال خود را به پول نقد تبدیل کنید که در سایر بازارهای مالی اینطور نیست. نقدینگی ارزهای دیجیتال را می توان به عنوان توانایی خرید یا فروش ارزهای دیجیتال بدون ایجاد نوسانات جدی در نرخ آنها تعریف کرد.

بخوانید  پخش تریلر رویداد Return of the Damned بازی Sea of Thieves

تبدیل ارزهای دیجیتال معروف

ارز دیجیتال چیست؟

با وجود تحریم های اعمال شده از سوی کشورها علیه ایران که در سال های اخیر شاهد آن بوده اید، بازار ارزهای دیجیتال در ایران نیز با این محدودیت ها مواجه بوده است. قبل از ایجاد صرافی‌های ملی، کاربران ایرانی نمی‌توانستند مستقیماً در بازار کریپتو تراکنش داشته باشند. در نتیجه، فعالیت در بازار کریپتو و خرید و فروش ارز دیجیتال یکی از مشکلات رایج معامله گران کریپتو بود.

تنوع زیاد ارزهای دیجیتال: در این بازار می توانید در بسیاری از ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید و سبد سرمایه گذاری خود را متنوع کنید.

پس از ثبت نام در یک صرافی ارز دیجیتال، می توانید ارز دیجیتال را برای یک پول ملی خریداری کنید یا ارز دیجیتال خود را به پول ملی خود بفروشید. برای ثبت نام در این بسترهای معاملاتی، نیازی به حضور فیزیکی در صرافی دیجیتال نیست. می توانید به صورت آنلاین از طریق وب سایت یا اپلیکیشن موجود در صرافی ثبت نام کنید. در معاملات ارزهای دیجیتال، شما با دارایی های دیجیتال سر و کار دارید، بنابراین نیازی به سفر حضوری نیست.

بورس به صورت قانونی ثبت شد و توانست مجوز دانش بنیان را از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دریافت کند. تبدیل دارای درگاه پرداخت قانونی و کد ملک بوده و زیر نظر آژانس امنیتی پلیس فتا فعالیت می کند. تیم امنیت تبدیل به صورت 24 ساعته وضعیت سایت را بررسی می کند و از اموال کاربران آن تا حد امکان مراقبت می کند.

خرید آسان

صرافی ارز دیجیتال (صرافی ارزهای دیجیتال) یک پلتفرم آنلاین و بازار معاملات دیجیتالی است که در آن می توانید قیمت ارزهای دیجیتال را مقایسه و بررسی کنید، ارزهای رمزنگاری شده را بخرید و بفروشید و آنها را با سایر کاربران معامله کنید. معامله گران در پلتفرم صرافی می توانند ارزهای دیجیتال خود را مبادله کرده و آنها را به ارز دیجیتال دیگری یا پول ملی خود تبدیل کنند. صرافی ارز دیجیتال می تواند یک وب سایت یا یک برنامه تلفن همراه نصب شده بر روی گوشی های هوشمند باشد.

تیم Transformation برای تحقق رویای ایجاد دنیایی تشکیل شد که در آن همه بتوانند بدون نگرانی در مورد مسائل مالی و بدون نگرانی در مورد حفظ ارزش خود، کاری را که واقعاً دوست دارند انجام دهند. کارشناسان مجرب در حوزه فناوری مالی و تبدیل در تلاشند تا با تلفیق فناوری و علم مالی، بستری امن برای تراکنش های امن کاربران ایجاد کنند. معامله گران با هر سطح دانش و تجربه می توانند معاملات و معاملات ارزهای دیجیتال خود را در پلت فرم امن صرافی انجام دهند.

بخوانید  پیوستن دو بازیگر جدید به فیلم Transformers 7 برای صداپیشگی تبدیل شوندگان

این پلتفرم دارای ربات های بازگشتی است که با رصد شبانه روزی قیمت های جهانی، حداقل فاصله خرید و فروش را در اختیار کاربران قرار می دهد و پس از ثبت نام و گذراندن مراحل احراز هویت سریع تبدیل، وارد بازار مورد نظر می شوید و سفارش خود را ثبت می کنید.

هزینه ها با توجه به سطوح کاربر

سود کنید: اولین دلیلی که هر فردی جذب سرمایه گذاری در ارز دیجیتال می شود، کسب سود است. در این بازار راه های زیادی برای کسب درآمد وجود دارد مانند نگهداری، خرید و فروش، استیکینگ و وام دادن به ارزهای رمزنگاری شده که می توانید با توجه به سرمایه و علاقه خود یک یا چند روش را انتخاب کنید.

علاوه بر ارزهای دیجیتال، می توانید زمین مجازی را در دنیای متاورس خریداری کنید NFT یا روی بازی های بلاک چین سرمایه گذاری کنید.

صرافی ارز دیجیتال با خدماتی که ارائه می دهد توانسته است پا جای پای قدرتمندترین صرافی های دنیا بگذارد. با ابزارهای حرفه ای خرید و فروش مانند Limit Loss (توقف ضرر) و OCO شما می توانید ریسک معاملات خود را در هر زمان و در هر شرایطی مدیریت کنید.

تنوع ارزی

می توانید از بخش خرید آسان صرافی برای انجام معاملات سریع و آسان استفاده کنید. در اینجا می توانید ارزهای دیجیتال خود را بخرید و بفروشید و حتی آنها را به ارزهای دیگر تبدیل کنید (برای این کار مبادله نامیده می شود). در قسمت خرید آسان شما مستقیماً با صرافی سروکار دارید نه با سایر کاربران.

کوچکترین تفاوت با قیمت های جهانی

ارز دیجیتال (رمز ارز) یا کریپتوکارنسی شکلی از ارز دیجیتال است که بر اساس علم رمزنگاری و پلتفرم امن بلاک چین است. (بلاک چین) ایجاد شده است. اکثر پروژه ها و ارزهای دیجیتال از پلتفرم بلاک چین برای بهره مندی از ویژگی هایی مانند تمرکززدایی، شفافیت و تغییر ناپذیری استفاده می کنند. تمرکززدایی به این معنی است که هیچ نهاد، سازمان یا فردی نمی تواند ارزهای دیجیتال را کنترل کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر