ساخت فیلم و انیمیشن Gears of War برای نتفلیکس

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، چندین اقتباس بر اساس سری Gears of War در دست ساخت است. نتفلیکس اعلام کرده است که در حال توسعه یک فیلم لایو اکشن و مجموعه انیمیشن بزرگسالان از سری بازی Gears of War برای جشن شانزدهمین سالگرد آن با همکاری مایکروسافت و استودیو کوالیشن است. نت‌فلیکس همچنین اضافه کرد که ممکن است داستان‌های بیشتری در فرنچایز علمی تخیلی و تیراندازی محبوب Xbox روایت شود، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

به گفته مایکروسافت، تا به امروز بیش از 40 میلیون نسخه از سری بازی های Gears of War فروخته شده است و این بازی یکی از محبوب ترین سری بازی های کنسول ایکس باکس است. سال هاست که خبر ساخت فیلمی بر اساس این سری بازی شنیده می شود و در سال 2007 سینما نیو لاین حق ساخت فیلمی از این مجموعه را دریافت کرد. پس از آن، یونیورسال در سال 2018 F. Scott Frazier را استخدام کرد تا ساخت Gears of War را آغاز کند که هرگز ساخته نشد.

علاوه بر این، در سال 2014، اپیک گیمز تصمیم گرفت حقوق مالکیت معنوی Gears of War را به مایکروسافت بفروشد و از آن زمان ائتلاف کنترل این مجموعه را در دست دارد. پس از آن، این استودیو بازی Gears of War: Ultimate Edition را که ریمستر قسمت اول آن بود، در سال 2015، بازی Gears of War 4 در سال 2016، بازی Gears 5 در سال 2019 و بازی Gears Tactics را در سال 2020 منتشر کرد. قسمت جدید بازی Gears of War در حال ساخت است.

بخوانید  حذف لوگوی شبیه‌ساز نینتندو سوییچ از تریلر جدید استیم دک

نتفلیکس و مایکروسافت در حال همکاری برای ساخت یک فیلم لایو اکشن و مجموعه انیمیشن Gears of War هستند.

مارکوس فینیکس Gears of War

اولین بازی Gears of War در سال 2006 برای ایکس باکس 360 منتشر شد و داستان گروهی از سربازان معروف به جوخه دلتا را دنبال کرد که با هجوم ملخ ها مبارزه کردند. مارکوس فینیکس و دومینیک سانتیاگو با نام مستعار دام به عنوان سرمربی و آگوستوس کول و دیمون برد دیگر اعضای این تیم بودند. سپس شاهد عرضه Gears of War 2 در سال 2008، Gears of War 3 در سال 2011 و Gears of War: Judgment در سال 2013 بودیم.