تاریخ اکران فیلم ترسناک مگان 2 به تعویق افتاد


یونیورسال پیکچرز و بلوم هاوس تاریخ اکران را مشخص کرده اند فیلم M3GAN 2 را چند ماه به عقب برگردانید.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونتاریخ اکران فیلم ترسناک مگان ۲ به تعویق افتاد. به گزارش Bloody Disgusting، Universal Pictures و Blumhouse اعلام کردند که مگان 2 دیگر برای اکران در 17 ژانویه 2025 (28 دسامبر 1403) برنامه ریزی نشده است و M3GAN 2.0 با 4 ماه تاخیر، اکنون برای 16th برنامه ریزی شده است. ممکن است. 2025 (26 اردیبهشت 1404) اکران سینماها می شود. یونیورسال بار دیگر با استودیو بلومهاوس و هیولای اتمی جیمز وان برای ساخت این فیلم ترسناک همکاری خواهد کرد.

کارگردان مگان جرارد جانستون به کارگردانی بازمی گردد و آکلا کوپر فیلمنامه نویس M3GAN برای نوشتن فیلمنامه مگان 2 بازگشته است. آلیسون ویلیامز، ویولت مک گراو و جنا دیویس نیز تایید شده اند که نقش خود را در M3GAN 2.0 ایفا خواهند کرد. ویلیامز علاوه بر بازیگری، تهیه کننده این فیلم ترسناک نیز هست. در حال حاضر اطلاعات جدیدی به خصوص در مورد بازیگران یا داستان این قسمت فاش نشده است.

فیلم M3GAN که با بودجه 12 میلیون دلاری تولید شد، توانست بیش از 180 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی بفروشد، از جمله بیش از 95.1 میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از 84.8 میلیون دلار در باکس آفیس بین المللی. میز مطالعه. . M3GAN داستان یک عروسک باهوش مصنوعی را دنبال می کند که خودآگاهی را توسعه می دهد و با هر کسی که بین او و همدم انسانی اش قرار می گیرد دشمنی می کند.

بخوانید  معامله یکپارچه میز بازی - فوتبال، استخر، هاکی روی هوا، پینگ پنگ و موارد دیگر را فقط با 130 دلار دریافت کنید

تحریریه مجله بازی یک گیمر