آنیا تیلور جوی در نقش اصلی به Dune 2 پیوست


آنیا تیلور جوی بازیگر سریال Queen's Gambit قرار است در فیلم Dune Part 2 نقش اصلی را بازی کند.

به تازگی فیلم Dune Part 2 در مقابل جمعی از منتقدان اکران شد و منتقدان از این فیلم تمجید و تحسین کردند و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور یک بازیگر دیگر در این فیلم قطعی شده است. در مراسم فرش قرمز این فیلم در لندن، آنیا تیلور جوی حضور داشت که سوالاتی را برانگیخت. او بعداً تایید کرد که در Dune 2 حضور داشته و در آن بازی کرده است. Variety ضمن تایید این موضوع اظهار داشت که او نقش یک شخصیت مهم در این سریال را بازی کرده است، اما به دلیل احتمال اسپویل از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد.

با این حال، حضور تیلور جوی در Dune Part 2 کوتاه است. آنیا تیلور جوی بیشتر به خاطر بازی در آثاری مانند جادوگر، مورگان، اسپلیت، گلس، اما، جهش یافته‌های جدید، شب گذشته در سوهو، مرد شمالی، منو، آمستردام، سوپر انیمیشن برادران ماریو شناخته می‌شود. فیلم، سریال Peaky Blinders و سریال The Queen's Gambit شناخته شده است. تیلور جوی اخیراً در فیلم Furiosa: A Mad Max Saga در نقش Imperator Furiosa جوان بازی کرد و در حال حاضر در پشت صحنه فیلم The Gorge به کارگردانی اسکات دریکسون حضور دارد.

آنیا تیلور-جوی در نقش امپراتور فوریوسا که به جاده خالی از سکنه در Furiosa: A Mad Max Saga نگاه می کند

تیموتی شالامه، ربکا فرگوسن، زندایا، خاویر باردم، استلان اسکاشگارد، دیو باتیستا، جاش برولین، شارلوت رمپلینگ، استیون مک کینلی هندرسون، فلورانس پوگ، کریستوفر واکن، لئا سیدوکس، آستین باتلر تیم بلیک نلسون و سهیلا یعقوباز جمله بازیگران حاضر در فیلم Dune Part 2 و ایفای نقش هستند. دنی ویلنوو وظیفه ساخت فیلم Dune، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه Dune 2 بازگشت که مانند قسمت اول، جان اسپیتز او به ویلنوو در نوشتن فیلمنامه این فیلم کمک کرد.

بخوانید  همکاری ماندالوریان با بو کاتان در تصاویری جدید از فصل سوم سریال ماندالوریان

فیلم The Dune Part 2 قرار است در اول مارس اکران شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر