تاریخ انتشار انیمیشن Resident Evil: Death Island مشخص شد

در یوتیوب تماشا کنید

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران این انیمیشن با انتشار تریلر جدید اعلام شده است. بازی Resident Evil: Death Island برای عرضه فیزیکی و دیجیتالی در ۲۵ جولای امسال در نظر گرفته شده است. نسخه فیزیکی آخرین قسمت انیمیشن های Resident Evil با فرمت های 4K، Blu-ray و DVD در دسترس خواهد بود. همچنین سازندگان پیش از این اعلام کرده بودند که این انیمیشن در تاریخ 7 جولای سال جاری (16 تیرماه) در ژاپن اکران خواهد شد. دوستان عزیز می توانید تریلر مورد نظر را از طریق لینک زیر مشاهده نمایید.

به غیر از شخصیت هایی مانند کریس و لیان، شخصیت هایی مانند کلر ردفیلد، ربکا چمبرز و جیل ولنتاین نیز در این انیمیشن حضور خواهند داشت.

نظرت چیه عزیزم؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار فیلم و تلویزیون با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

سازندگان انیمیشن موردانتظار Resident Evil: Death Island تاریخ انتشار آن را اعلام کردند.

در خلاصه بازی Resident Evil: Death Island می خوانیم:

“مامور DSO لئون اس. کندی در ماموریتی است تا دکتر آنتونیو تیلور را از دست آدم ربایان نجات دهد؛ زمانی که یک زن مرموز تعقیب او را خنثی می کند. در همین حال، مامور BSAA، کریس ردفیلد، یک شیوع زامبی در سانفرانسیسکو را بررسی می کند؛ مکانی که علت عفونت نمی تواند تنها وجه مشترک قربانیان این است که همگی به تازگی از جزیره آلکاتراز دیدن کرده اند.کریس و تیمش در جستجوی این سرنخ به جزیره سفر می کنند؛ جایی که وحشت جدیدی در انتظار آنهاست.

بخوانید  GeForce Now QoS ارتقاء به سطح RTX 4080

همانطور که احتمالا شما دوستان یک گیمر عزیز می دانید، Capcom در زمستان سال گذشته رسما Resident Evil: Death Island را معرفی کرد. بخش خانگی سونی پیکچرز در گذشته اعلام کرده بود که انیمیشن مورد نظر در فصل تابستان در دسترس خواهد بود. با این حال، تاریخ انتشار خاصی وجود نداشت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر