بهترین معاملات روز پوکمون: در بازی های ویدیویی، کارت های معاملاتی و موارد دیگر صرفه جویی کنید

روز پوکمون اینجاست و ناامید نشد. شرکت پوکمون در جریان جدیدترین هدایای پوکمون خبرهای بزرگی را اعلام کرد، از جمله رونمایی از Pokemon Legends ZA که در سال 2025 وارد بازار خواهد شد. همراه با همه این اعلان‌های عظیم، تن‌ها ابزار پوکمون در حال حاضر در خرده‌فروشان تخفیف داده می‌شود، از جمله همه چیز از ویدیو. بازی ها. و از کارت های تجاری گرفته تا مجسمه های کلکسیونی و موارد دیگر.

برای کمک به بررسی همه گزینه‌های خود، در اینجا نگاهی به معاملات مورد علاقه ما داریم.

بازی های ویدیویی پوکمون

شرحی ارائه نشده است

تعداد انگشت شماری از بازی های ویدیویی پوکمون، از جمله New Pokemon Snap و Pokemon Legends: Arceus، تنها 40 دلار قیمت دارند. و اگر هنوز وارد پالدیا نشده اید، اکنون زمان مناسبی است: اسکارلت و بنفش هر دو افت قیمت سخاوتمندانه ای دریافت می کنند. همچنین مروارید درخشان و الماس درخشان را با قیمت 40 دلار پیدا خواهید کرد.

کارت های تجاری پوکمون

شرحی ارائه نشده است

اگر از طرفداران پوکمون TCG هستید، می توانید از تخفیف های جذاب بسیاری بهره مند شوید. یکی از بهترین پیشنهادها برای مجموعه Ultra-Premium Scarlet & Violet 151 است، زیرا قیمت آن در مقایسه با 130 دلار معمولی 90 دلار است و شامل 16 بسته تقویت کننده، یک کد برای Pokemon TCG Live، یک playmat و تعدادی چیزهای دیگر است. . برای چیزی ارزان‌تر، حتماً مجموعه ویژه Crown Zenith را با قیمت 34 دلار (50 دلار) یا Paldean Fates Elite Trainer Box با قیمت 39 دلار (55 دلار) ببینید. اگر از Best Buy خرید می‌کنید، مطمئن شوید که حداقل 15 دلار برای کارت‌ها خرج کرده‌اید، زیرا با این کار یک کارت رایگان Pokemon Day 2024 دریافت می‌کنید.

بخوانید  انیمیشن ماریو در کمتر از یک ماه یک میلیارد می شود

مجموعه‌های پوکمون و بازی‌های رومیزی

شرحی ارائه نشده استشرحی ارائه نشده است

در حالی که بازی‌های ویدیویی پوکمون و بسته‌های TCG وزنه‌های سنگین روز پوکمون هستند، مجموعه‌ای عالی برای فروش وجود دارد. یکی از بهترین معاملات را می توانید در GameStop پیدا کنید، جایی که می توانید دو Funko Pops را تنها با 20 دلار خریداری کنید. همچنین 15٪ تخفیف برای مجموعه های ساختمانی Pokemon Mega در Target وجود دارد – بنابراین اگر می خواهید در حالی که هوا کم کم گرم می شود روی یک پروژه سرگرم کننده کار کنید، آن را بررسی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر