برخی از اولین بازی‌های Yu-Gi-Oh برای PC و Switch عرضه می‌شوند



کونامی دارد اعلامیه مجموعه Yu-Gi-Oh Early Days برای Nintendo Switch و Steam. این یک عنوان فقط دیجیتالی است که به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد فرنچایز Yu-Gi-Oh است. تاریخ انتشار این مجموعه هنوز اعلام نشده است.

Early Days Collection شامل تعدادی از اولین بازی‌های Yu-Gi-Oh است که تا کنون منتشر شده است، اما تنها عنوانی که کونامی تا کنون تایید کرده است Yu-Gi-Oh Duel Monsters 4: Battle of Great Duelists است. این اولین بار برای Game Boy Color در سال 2000 منتشر شد، اما هرگز ژاپن را ترک نکرد تا با مجموعه بعدی.

کونامی همچنین دو پروژه دیگر Yu-Gi-Oh را معرفی کرد. اولین بازی یک بازی واقعیت مجازی روی موبایل و رایانه شخصی به نام Yu-Gi-Oh Duel Links است که در آن بازیکنان می توانند هیولاهای نمادین فرنچایز را به صورت سه بعدی ببینند. دیگری پروژه ای برای افزودن هوش مصنوعی به دوئل استاد یو-گی-اوه است. این اجازه می دهد تا یک هوش مصنوعی ایجاد شده خارجی در بازی نصب شود و حریف هوش مصنوعی با پیشرفت دوئل ها بیشتر یاد می گیرد. با این حال، کونامی تایید نکرده است که آیا پروژه هوش مصنوعی در خود بازی اجرا خواهد شد یا خیر.

Yu-Gi-Oh Master Duel یک بازی کارتی رایگان است که برای رایانه های شخصی، پلی استیشن، نینتندو سوییچ، ایکس باکس و موبایل موجود است.

کونامی در حال حاضر روی پروژه‌های دیگری مانند Metal Gear Solid Delta و بازسازی Silent Hill 2 کار می‌کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  ایکس باکس 12 دمو بازی جدید را برای رویداد آنلاین GDC 2023 منتشر کرد