زمان انتشار Final Fantasy 14 Xbox Beta اعلام شد


Final Fantasy 14 روی کنسول های Xbox Series X در ماه فوریه Xbox Series S یک نسخه بتا عمومی دریافت خواهد کرد.

Square Enix در سال 2023 اعلام کرد که Final Fantasy 14 سرانجام در بهار 2024 برای Xbox Series X منتشر خواهد شد. Xbox Series S منتشر خواهد شد. اگرچه هنوز تاریخ دقیق انتشار این بازی مشخص نیست، اما اکنون نسخه بتای عمومی برای کنسول های مایکروسافت تایید شده است.

نسخه بتای عمومی نسخه Xbox بازی Final Fantasy این بازی در تاریخ 21 فوریه منتشر خواهد شد و شامل تمام محتوای نسخه آزمایشی رایگان بازی است که شامل بازی اصلی به نام Final Fantasy 14: A Realm Reborn و دو بسته الحاقی Heavensward و Stormbringers می شود. این نسخه شامل ساعت ها گیم پلی است. اما بازیکنان نمی توانند از فروشگاه آنلاین خرید کنند.

اگر قبلاً این بازی ویدیویی را روی پلتفرم دیگری بازی کرده‌اید، نمی‌توانید نسخه بتا را تجربه کنید. زیرا برای کاربران جدید است. برای تجربه بتا، باید حساب های Microsoft و Square Enix خود را یکپارچه کنید. افرادی که می خواهند به حساب کاربری قدیمی خود دسترسی داشته باشند و بازی را روی ایکس باکس انجام دهند باید تا انتشار نسخه کامل بازی صبر کنند.

اسکوئر انیکس می گوید که نسخه کامل ایکس باکس بازی Final Fantasy 14 بلافاصله پس از تست بتای عمومی منتشر خواهد شد. تاریخ پایان نسخه بتا هنوز مشخص نیست و پس از بررسی کامل بر اساس نسخه بتا مشخص خواهد شد. تمام پیشرفت ها و داده های شما از نسخه بتا به نسخه کامل منتقل می شود و نیازی به دانلود مجدد بازی نخواهید داشت، همچنین برای تجربه نسخه کامل بازی به اشتراک Xbox Game Pass نیاز دارید.

بخوانید  بازی‌های جدید Xbox Game Pass در ماه می ۲۰۲۴، از Tomb Raider تا بازی‌های دیگر
تحریریه مجله بازی یک گیمر